پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۶۲۹۹
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۹
قوه قضاییه در راستای پاکسازی فوتبال ایران، در روزهای گذشته ۳۰ دلال و واسطه غیر رسمی را به مراجع ذی‌صلاح احضار کرده است که در بین این نفرات، دلال‌ها و واسطه‌های شناخته‌ شده‌ای حضور دارند.

شعار سال: یکی از مجریان برنامه ورزشی تلویزیون،‌ ‌که اتفاقا مخاطبان زیادی هم دارد، به همراه سایرین به دادسرا، احضار شده است و مورد بازجویی بازپرس تعیین شده، برای بررسی پرونده دلالان قرار گرفته است؛ تا مشخص شود وی در بحث دلالی و جا به جایی مربیان و بازیکنان نقشی داشته است یا خیر.مسئولان شبکه با اطلاع از سواستفاده این مجری از پست و مقامش در صدد برکناری اش هستند.

در این بین شنیده می‌شود،‌ یکی از مجریان برنامه ورزشی تلویزیون،‌ ‌که اتفاقا مخاطبان زیادی هم دارد، به همراه سایرین به دادسرا، احضار شده است و مورد بازجویی بازپرس تعیین شده، برای بررسی پرونده دلالان قرار گرفته است؛ تا مشخص شود وی در بحث دلالی و جا به جایی مربیان و بازیکنان نقشی داشته است یا خیر.

مسئولان شبکه با اطلاع از سواستفاده این مجری از پست و مقامش در صدد برکناری اش هستند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی انتخاب، تاریخ 24 آذر 97، کد مطلب: 446685:www.entekhab.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین