پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۶۶۴۲
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۰
سرپرست راه و شهر سازی استان اصفهان گفت: بزرگراه اصفهان- دلیجان با مشارکت ۱۰۰ درصدی بخش خصوصی به آزادراه تبدیل خواهد شد و برای ازاد راه شدن بزرگراه نطنز- اردستان- نایین یزد نیز تلاش می‌شود.

شعار سال: حمیدرضا امیرخانی در پنجاه و نهمین نشست علنی شورای شهر با اشاره به تبدیل بزرگراه‌ها به آزادراه، اظهار کرد: بزرگراه اصفهان- دلیجان با مشارکت ۱۰۰ درصدی بخش خصوصی به آزادراه تبدیل خواهد شد و بزرگراه نطنز- اردستان- نایین- یزد نیز برای ازاد راه شدن آن تلاش می‌شود.

وی بیا بیان اینکه وظیفه ساخت و توسعه راه به عهده راه و شهر سازی است، افزود: ازاد راه شرق اصفهان مدت‌ها بود که تعطیل بود که عملیات از سال ۹۵ با حضور دو وزیر کلنگ زنی شد و قرار بود تا شهریور ماه بهره برداری شود که تا کنون سه ماه عقبیم و پیش بینی می‌شود در شهریور سال آینده به بهره برداری برسدمدیر کل مدیر کل راه و شهر سازی استان اصفهان تصریح کرد: کمربندی جنوب غرب اصفهان با ۱۷ کیلومتر در دست ساخت است و ۱۲ کیلومتر آن بهره برداری شده است و این اقدام می‌تواند از بار ترافیکی محور بکاهد.

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی رینگ چهارم نیز اغاز شده است، افزود: اجرای این رینگ با همکاری شهرداری اصفهان انجام و می‌تواند در ترافیک اصفهان نقش بسزایی ایفا کند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری صاحب نیوز، تاریخ انتشار 26 آذر 97، کد مطلب: 927105، www.sahebnews.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین