پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۶۸۸۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۸
استاندار آذربایجان شرقی بر لزوم تشکیل شورای راهبری توسعه استان تاکید کرد و گفت: مشکل اصلی ما نبود الگوی توسعه است و نخبگان و متفکران توسعه باید خط مشی توسعه استان را تعریف کنند.

شعار سال: محمدرضا پورمحمدی در نشست کاری مشترک با رئیس و معاونان سازمان مدیریت و برنامهریزی استان، اظهار کرد: ما باید به بحث سیاستگذاری توجه داشته باشیم و هشدارهایی مثل پیری جمعیت و نرخ پایین بیکاری را که حاکی از مهاجرت نیروی انسانی فعال است، جدی بگیریم.

وی تاکید کرد: باید آینده مطلوب استان را ترسیم کنیم و معمار آینده باشیم و به سناریوهای توسعه استان بیندیشیم. پورمحمدی با بیان اینکه هر برنامه‌ای بهتر از بی‌ برنامگی است، بر پیگیری و نظارت بر اجرای برنامه‌‌ها تاکید کرد. استاندار آذربایجانشرقی تصریح کرد: لازم است رویهها و فرایندها را اصلاح کنیم تا شفافیت امور بالا رود و به قدرت جهتدهی و مدیریت افکار مسلط باشیم.

پورمحمدی ابراز داشت: کل سیستم و جامعه ما گرفتار روزمرگی بوده و عملکرد سیستم و دستگاهها با برنامههای مصوب فاصله زیادی دارد؛ سازمان مدیریت و برنامهریزی باید به عنوان مغز متفکر توسعه استان عمل و مسیر توسعه استان را هموارتر کند.

استاندار آذربایجانشرقی بر لزوم تشکیل شورای راهبری توسعه استان تاکید کرد و گفت: مشکل اصلی ما نبود الگوی توسعه است و نخبگان و متفکران توسعه باید خط مشی توسعه استان را تعریف کنند.

در این جلسه رئیس سازمان مدیریت و برنامهریزی آذربایجانشرقی با اشاره اجمالی به عملکرد این سازمان در چند سال گذشته ابراز داشت: طی تلاشهایی که صورت دادیم با دستگاههای مختلف از لحاظ بودجهای به اعتمادسازی رسیدهایم تا فضای چانهزنی از بین برود.

داود بهبودی در عین حال بر لزوم تزریق امید، اعتماد و نشاط در جامعه تاکید کرد و گفت: رویکرد ما برای مقابله با محدودیتها این است که مسئله محور حرکت کنیم تا با ایجاد گشایشهایی با بنبست مواجه نشویم.

معاونان سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان نیز در این جلسه به تشریح عملکرد و بیان نکته نظرات و دیدگاه‌‌های خود در ارتباط با مباحث توسعهای استان پرداختند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار 27 آذر 97، کد مطلب: 789260، www.borna.news


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
0
0
ما نخبه و الگو کم نداریم مشکل ما نداشتن یک راهنما و برنامه ریز خوب و کارامد ست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین