پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۷۴۱۶
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۰۵:۵۳
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی بیان کرد: بیش از یک سال است که از حضور تشکل بسیار مهم در صنعت گردشگری با رکن هتلداری که مهمترین رکن در این صنعت است محروم مانده ایم.

شعارسال: ابوالفضل مکرمی فر در مجمع عمومی جامعه هتلداران حرفه ای، گفت: جامعه هتلداران در کنار سازمان میراث و همچنین سازمان میراث در کنار جامعه هتلداران می توانند گام های موثری بردارند؛ از این پس جامعه هتلداران می تواند در بسیاری از محافل و سازمان ها اظهار نظر کرده و مشکلاتش را بیان کند.

وی عنوان کرد: آنچه ما از جامعه هتلداران توقع داریم، جامعه حرفه ای هتلداران، مقتدر و معتدل با تعاملات گسترده با توجه به مشکلاتی که با آن مواجه هستیم، است؛ همچنین باید قانون مدار در راستای توسعه صنعت هتلداری باشد که امید است اتفاقات خوبی در صنعت اقامت که مهمترین رکن صنعت هتلداری است، را شاهد باشیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی بیان کرد: بیش از یک سال است که از حضور تشکل بسیار مهم در صنعت گردشگری با رکن هتلداری که مهمترین رکن در این صنعت است محروم مانده ایم.

مکرمی فر ادامه داد: شاید اگر این تشکل زودتر تشکیل می شد، بسیاری از مشکلاتی که در طول این یک سال با آن مواجه بوده ایم، برای این جامعه کمتر بود.

مکرمی فر یادآور شد: طبق ماده 98 و 100 می توانیم امور تصدی گری و اجرایی را در سازمان واگذار کنیم و این جامعه برای سازمان میراث فرهنگی بسیار حائز اهمیت است.

وی بیان کرد: خراسان 1000واحد اقامتی و 280 هتل در حال ساخت دارد و بیش از 50 درصد واحدهای اقامتی کشور در خراسان است و ما باید زودتر این تشکل را تشکیل می دادیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی خاطرنشان کرد: جامعه حرفه ای هتلداران خراسان رضوی همواره از گذشته تا حال حرف اول را زده است و در حال حاضر هم می زند و همواره شانه به شانه جامعه هتلداران ایران حرکت کرده است.

مکرمی فر افزود: جامعه هتلداران در کنارمان بسیاری از مشکلات را می تواند حل کند و افرادی که کاندید جامعه هتلداران شدند انسان های شریفی هستند که به خدمت و رفع مشکلات فکر می کنند.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از سایت خبری تحلیلی تابناک رضوی، تاریخ انتشار:27آذر 1397 ، کدخبر: 692332،www.tabnakrazavi.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین