پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۸۰۹۲
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۱
مهرداد شیرازی جوان ۲۹ ساله آملی در زمینی به مساحت ۶۰۰ مترمربع و با هزینه تقریبی ۱۰ میلیون تومان به کشت آلوئه ورا پرداخت.
شعارسال: آلوئه ورا خواص درمانی بسیاری دارد. این گیاه علاوه بر حفظ سلامت و زیبایی پوست و مو در درمان بیماری ها موثر است.در ایران کشت این گیاه حدود ۱۰ سال پیش در بوشهر آغاز شد و به دلیل سودآوری و فوایدی که این گیاه داشت، به مرور زمان مورد توجه کشاورزان در سایر مناطق کشور قرارگرفت. آلوئه ورا در فضای بسته بین ۶ ماه تا یکسال به رشد کافی می رسد و پس از اولین کاشت تا ۱۰۰ سال می توان از برگ های گیاه و پاجوش آن بهره برداری کرد و نیازی به کشت دوباره نیست.مهرداد شیرازی جوان ۲۹ ساله آملی در زمینی به مساحت ۶۰۰ مترمربع و با هزینه تقریبی ۱۰ میلیون تومان به کشت آلوئه ورا پرداخت. او کارشناس حسابداری است اما در کنار آن با مطالعه، تحقیق میدانی و بکارگیری از تجربیات افراد موفق در زمینه کاشت آلوئه ورا به توانمندی رسید. شیرازی در طول مراحل کاشت، داشت و برداشت برای ۵ نفر کارآفرینی کرد و از این طریق موجب شد افراد دیگری نیز نان حلال به سفره خود ببرند.

با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار: 4 دی 1397 ، کدخبر: 4494692 ، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین