پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۸۳۴۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۷
رئیس سازمان زندان‌ها با بیان اینکه سازمان زندان‌ها برای سال جاری ۶۰۰ میلیارد کسری بودجه دارد، گفت: در حال رایزنی با استانداری‌ها هستیم تا بتوانیم ردیف بودجه هر استان را بگیریم و از این طریق با ادارات و بیمارستان‌ها تسویه حساب کنیم.

شعارسال:رئیس سازمان زندان‌ها با بیان اینکه سازمان زندان‌ها برای سال جاری ۶۰۰ میلیارد کسری بودجه دارد، گفت: در حال رایزنی با استانداری‌ها هستیم تا بتوانیم ردیف بودجه هر استان را بگیریم و از این طریق با ادارات و بیمارستان‌ها تسویه حساب کنیم.

اصغر جهانگیر در جمع خبرنگاران درباره آخرین وضعیت تکمیل اردوگاه‌های حرفه‌آموزی و کار درمانی ویژه محکومان مواد مخدر اظهار کرد: دولت هر سال ۸۰ میلیارد تومان برای تکمیل هفت اردوگاه مصوب می‌کند، اما عملیاتی نمی‌شود.

این مقام مسئول افزود: امسال نیز تاکنون ۴۰ میلیارد تومان تخصیص داده شده که آن را هم به عنوان اسناد خزانه با سر رسید دو ساله در اختیار گذاشتند و امیدواریم با تبدیل این اسناد و دادن آن‌ها به پیمانکاران، بتوانیم بخشی از مشکلات اردوگاه‌ها را حل کنیم و تا پایان سال ۹۷ شاهد راه‌اندازی دو اردوگاه باشیم.

جهانگیر در ادامه در پاسخ به سئوالی درباره آخرین وضعیت کسری بودجه سازمان زندان‌ها در سال جاری گفت: با پیگیری‌های انجام شده، مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان را خارج از بودجه دولت به سازمان زندان‌ها اختصاص داد و همین مسئله اوضاع ما را قدری بهتر کرد.

رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور ادامه داد: دولت قول داده باز هم کمک کند و در بودجه جدید هم اگر وضعیت به همین روند باشد، وضعیت‌مان بهتر خواهد بود.

وی در پاسخ به پرسش دیگری در خصوص بدهی زندان‌ها به ادارات دولتی و بیمارستان‌ها هم گفت: در این باره در حال رایزنی با استانداری‌ها هستیم تا بتوانیم ردیف بودجه هر استان را بگیریم و از این طریق با ادارات و بیمارستان‌ها تسویه حساب کنیم.

رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور اضافه کرد: طبق آخرین بررسی‌های صورت گرفته، افزون بر این ۳۰ میلیارد تومان به ادارات و بیمارستان‌ها بدهی داریم. به خاطر همین بدهی‌ها، در ارائه خدمات از سوی برخی بیمارستان‌ها وقفه افتاده بود که با پیگیری‌های انجام شده، دوباره راه افتاد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری میزان، تاریخ انتشار5 دی 97، کدخبر: 479518 ، www.mizanonline.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۰
0
0
واسه کار و معیشت این افراد باید یک فکر جدی انجام بشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین