پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۹۸۶۰
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۸
خورشید بالای کلیسای وانک است، البته هنوز تا قرارگیری در مرکز آسمان دقایقی مانده، همه در حال تدارک اند و دوان دوان در حال آماده شدن برای مراسمی هستند.

شعارسال: خورشید بالای کلیسای وانک است، البته هنوز تا قرارگیری در مرکز آسمان دقایقی مانده، همه در حال تدارک اند و دوان دوان در حال آماده شدن برای مراسمی هستند.

 ناقوس کلیسای "آمنا پرکیچ"(وانک) به صدا در می‌آید و ناگهان همه چیز متوقف می‌شود، اتفاقی مهم در راه است همه خود را به وانک می رسانند، اسقف اعظم که ردایی سرخ و زری بافت به تن دارد از محل اقامتش خارج می‌شود کشیشان دیگرنیز پشت سرش قرار می گیرند و جوانان شمع به دست و گروه کر نیز با او همراه می شوند. امروز روز مهم دیگری برای جلفا و کلیسای وانک است و قرار است سالی دیگر در این کلیسا نو شود.

صدای ناقوس بعدی همه چیز را در آمناپرکیج سر جای خود می نشاند تا اسقف برای شروع مراسم وارد محراب شود. سیپان کاشجیان اسقف اعظم ارامنه اصفهان و جنوب کشور وارد محراب شده و دعای روحانی سال نو یا همان عشای ربانی شروع می شود.

اسقف اعظم کاشجیان سپس برای مردم دنیا آرزوی صلح و دوستی می کند.

تعداد بازدید : 441

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار:12 دی 1397 ، کدخبر:97101206294 www.isna.ir،

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین