پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۰۱۲۳
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۳
وزارت دفاع روسیه اعلام کرده طی یک سال گذشته ۲۳ هزار نفر از اعضای گروه‌های تروریستی در سوریه کشته شده‌اند.وزرات دفاع روسیه پنجشنبه (۱۳ دی) بیانیه‌ای صادر کرد و گفت که طی یک سال گذشته، علاوه بر کشته شدن این مقدار تروریست، ۱۵۹ تانک، ۵۷ خودروی زرهی و بیش از ۹۰۰ توپخانه و نزدیک به سه هزار خودروی مجهز به توپ‌ها سنگین نیز منهدم شده است.

شعار سال: وزارت دفاع روسیه می‌گوید طی سال میلادی گذشته، بیش از ۲۳ هزار تروریست از گروه‌های تندرو و مسلح در سوریه کشته شده‌اند.

وزرات دفاع روسیه پنجشنبه (۱۳ دی) بیانیه‌ای صادر کرد و گفت که طی یک سال گذشته، علاوه بر کشته شدن این مقدار تروریست، ۱۵۹ تانک، ۵۷ خودروی زرهی و بیش از ۹۰۰ توپخانه و نزدیک به سه هزار خودروی مجهز به توپ‌ها سنگین نیز منهدم شده است.

وزارت دفاع روسیه شمار کشته‌های عناصر تروریستی از اواسط سال ۲۰۱۵ در سوریه را ۸۷ هزار نفر اعلام کرد که در بین این تعداد ۸۳۰ نفر آن‌ها، جزو سرکرده‌های این گروه‌ها بودند.

بر اساس بیانیه وزارت دفاع روسیه، گروه‌های مسلح و تروریستی در سوریه از سال ۲۰۱۵ نزدیک به یک هزار مقر میدانی و ده هزار انبار تسلیحات و سوخت، ۶۵۰ تانک و بیش از ۷۰۰ خودروی نظامی را از دست داده‌اند.

وزارت دفاع روسیه همچنین اعلام کرد که بیش از ۶۸ هزار نیروی نظامی این کشور که ۴۶۰ نفر از آن‌ها ژنرال بودند، در سوریه مهارت‌های نظامی کسب کردند.

به گزارش، روسیه الیوم، مسکو می‌گوید همه فرماندهان ارگان‌های نظامی روس، فرماندهان نیروی زمینی، هوایی و پدافند هوایی و فرماندهان لشکرهای نظامی و ۹۶ درصد از فرماندهان تیپ‌ها و هنگ‌ها در عملیات‌های نظامی در سوریه مشارکت داشته‌اند.

روسیه می‌گوید طی چند سال گذشته، بیش از ۳۰۰ نوع تسلیحات و تجهیزات نظامی در سوریه استفاده شده است از جنگنده‌های نسل پنجم «سوخو ۵۷» تا پیشرفته‌ترین سامانه‌های دفاع موشکی و ربات‌های نظامی «اوران ۹».

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته خبرگزاری فارس تاریخ انتشار 13دی 97، کدخبر: 13971013000892، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین