پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۱۸۰۱۵۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۱
رییس مرکز آمار ایران نرخ بیکاری کشور در پاییز امسال، نسبت به پاییز سال گذشته را ۱۱.۷ درصد اعلام کرد و گفت: نرخ تورم نقطه ای کشور ۳۷.۵ درصد و نرخ تورم ۱۲ ماهه، ۱۸ درصد است.امید علی پارسا، که روز پنجشنبه در حاشیه جلسه اعضای شورای برنامه ریزی و توسعه استان همدان و در جمع خبرنگاران سخن می گفت با اعلام مطلب فوق افزود: تعداد شاغلان در کشور بیش از سه میلیون و ۲۰۰ هزار نفر است، اما با توجه به اینکه مبنای اشتغال برای افراد بیمه و تامین معیشت می باشد، لذا افرادی که در مشاغل کوتاه مدت کار می کنند و بیمه نیز نیستند، خود را بیکار می دانند.

شعار سال: رئیس مرکز آمار ایران گفت: دومیلیون ۴۰۰ هزار نفر در ایران اشتغال ناقص دارند که این افراد در هفته بین یک تا ۴۴ ساعت کار می کنند.

امید علی پارسا، که روز پنجشنبه در حاشیه جلسه اعضای شورای برنامه ریزی و توسعه استان همدان و در جمع خبرنگاران سخن می گفت با اعلام مطلب فوق افزود: تعداد شاغلان در کشور بیش از سه میلیون و ۲۰۰ هزار نفر است، اما با توجه به اینکه مبنای اشتغال برای افراد بیمه و تامین معیشت می باشد، لذا افرادی که در مشاغل کوتاه مدت کار می کنند و بیمه نیز نیستند، خود را بیکار می دانند.

رییس مرکز آمار ایران نرخ بیکاری کشور در پاییز امسال، نسبت به پاییز سال گذشته را ۱۱.۷ درصد اعلام کرد و گفت: نرخ تورم نقطه ای کشور ۳۷.۵ درصد و نرخ تورم ۱۲ ماهه، ۱۸ درصد است.

پارسا، همدان را جزء استانهایی که نرخ بیکاری در آن نسبت به متوسط کشور کمتر است دانست و اظهار داشت: نرخ مشارکت اقتصادی سالجاری در کشور ۴۰.۵ درصد و در استان همدان ۴۰.۲ درصد اعلام شده است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته سایت خبری فرارو تاریخ انتشار 14دی 97، کدخبر: 385809، www.fararu.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۵
0
0
وای به حال مردم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین