پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۸۰۳۸
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۱
وزیر تعاون کارورفاه اجتماعی مهمترین سیاست رفاهی دولت یازدهم را توانمند سازی نیازمندان اعلام کرد.

شعارسال: علی ربیعی در جشن خودکفایی 4هزار و 302 خانوار تحت پوشش کمیته امداد در استان خوزستان گفت: سیاست اصلی ما در دولت تدبیر و امید کمک به اقشار نیازمند و توانمند سازی آنها است.

وی افزود: توانمند سازی سبب زودوده شدن فقر از چهره جامعه می شود و دولت به دنبال اجرای این سیاست ها است.

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر اینکه برای جلوگیری از تنزل جامعه باید به دنبال توانمند سازی اقشار ضعیف بود، اظهار کرد: برای اینکه از گیر افتادن افراد در دهک های پایین جامعه جلوگیری کنیم باید اقداماتی را برای توانمند سازی تمام اقشار جامعه در دستور کار قرار دهیم.

ربیعی با اشاره به برخی از طرح های دولت به منظور توانمند کردن اقشار ضعیف تصریح کرد: طرح درمان سلامت و همچنین طرح حمایت غذایی از جمله اقدامات ما برای کمک به اقشار نیازمند و مبارزه با فقر در جامعه بود.

وی خواستار حفظ کرامت اقشار ضعیف جامعه از سوی نهادهای حمایتی شد و گفت: نهادهای حمایتی که نسبت به توانمند سازی اقشار ضعیف اقدام می کنند باید کرامت افراد نیازمند را حفظ کرده و با تکیه بر عزت نفس آنها اقدامات خود را انجام دهند.

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی با اشاره به قربانی شدن عدالت در طول تاریخ به واسطه برخی سیاست ها اظهار کرد: عدالت همواره در طول تاریخ قربانی سیاست شده و به دنبال برخی مسائل سیاسی عدالت از میان رفته است.

ربیعی از حمایت های وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی از کارآفرینان خبر داد و خاطر نشان کرد: در وزارت رفاه فقر زدایی را یک وظیفه اخلاقی و دینی می دانیم و معتقد هستیم باید از کارآفرینان حمایت ویژه شود.

وی در خصوص برپایی جشن خودکفایی برای 4هزار و 302 مددجوی تحت پوشش کمیته امداد در استان خوزستان گفت: جشن خودکفایی مددجویان به نوعی جشن کرامت و عزت است و باید با اقداماتی که سبب از بین رفتن فقر می شود موافقت شود.

ربیعی درادامه با بیان خاطراتی از حضور خود در محضر مقام معظم رهبری اظهار کرد: عدالت و مردم سالاری دینی در ایران به گونه ای است که من زمانی به عنوان کارگر در محضر مقام معظم رهبری سخنرانی کرده و اکنون به عنوان وزیر کارخدمت رهبری حاضر می شوم.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری میزان، تاریخ انتشار: 3خرداد1395، کدخبر: 177177: www.mizanonline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین