پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۰۶۹۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۰
اعلمی جذب دانشجویان خارجی را از جمله رسالت پردیس‌های دانشگاه تبریز برشمرد و یادآور شد: امروزه در دانشگاه تبریز و پردیس‌های آن ظرفیت بسیاری برای جذب دانشجویان خارجی فراهم شده که با تجهیز و تکمیل زیرساخت‌ها می‌توان موفق عمل کرد.

شعارسال: نشست شورای راهبردی پردیس‌های خودگردان دانشگاه تبریز با حضور جمعی از اعضای حقوقی و حقیقی آن برگزار شد.

محمدتقی اعلمی، قائم مقام و معاون پشتیبانی و توسعه منابع دانشگاه تبریز، در این آیین با اشاره به فلسفه شکل گیری پردیس دانشگاه تبریز در منطقه ارس (جلفا) بیان کرد: ما باید از تمامی ظرفیت‌های خود برای توسعه فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی در سطح ملی و بین المللی بهره گیری کنیم و از این رو امید می‌رود پردیس دانشگاه تبریز با تیم مدیریتی جدید و جذب دانشجو در رشته‌های مختلف بیش از گذشته فعال باشد.

اعلمی جذب دانشجویان خارجی را از جمله رسالت پردیس‌های دانشگاه تبریز برشمرد و یادآور شد: امروزه در دانشگاه تبریز و پردیس‌های آن ظرفیت بسیاری برای جذب دانشجویان خارجی فراهم شده که با تجهیز و تکمیل زیرساخت‌ها می‌توان موفق عمل کرد.

معاون پشتیبانی و توسعه منابع دانشگاه تبریز، با تاکید بر اینکه دانشگاه تبریز در سال‌های اخیر در جذب دانشجویان خارجی موفق عمل کرده است، تصریح کرد: در چند سال گذشته تعداد دانشجویان خارجی این دانشگاه کمتر از ۱۰ نفر بود که این تعداد امروزه به بیش از ۲۵۰ نفر رسیده است.

سید صمد حسینی رئیس پردیس‌های دانشگاه تبریز نیز در این آیین با ارایه گزارشی گفت: دانشگاه تبریز با پشتوانه بیش از ۷۰ ساله سابقه موثر در زمینه آموزش و پژوهش و در راستای پاسخ به تقاضای روزافزون داوطلبان تحصیلات عالی در داخل و خارج از کشور و با توجه به برنامه ریزی بلند مدت علمی، آموزشی و پژوهشی خود، پردیس بین المللی ارس را در سال ۱۳۸۸ به صورت رسمی راه اندازی کرده است.

حسینی در پردیس ارس پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد در ۴ رشته آغاز و این تعداد در حال حاضر با افزایش رشته‌ها به حدود ۴۰ رشته در مقطع کارشناسی ارشد و ۷ رشته در مقطع دکتری رسیده است.

رئیس پردیس‌های دانشگاه تبریز بیان کرد: پردیس خودگران تبریز نیز در سال ۹۲ راه اندازی شده که در حال حاضر در حدو ۱۴۰ رشته در مقطع کارشناسی ارشد و ۸ رشته در مقطع دکتری دانشجو پذیرش می‌کند.

وی گفت: در حال حاضر نزدیک به یک هزار و ۲۰۰ نفر دانشجو در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری در پردیس‌های دانشگاه تبریز مشغول به تحصیل هستند.

لازم به ذکر است، جلسه شورای راهبردی پردیس‌های دانشگاه تبریز با محوریت بررسی تعیین شهریه دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری و نحوه پذیرش دانشجو برگزار شد.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری دانشجو، تاریخ انتشار: 16دی 1397 ، کدخبر:736989 ،www.snn.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Seychelles
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۹
0
0
به دانشجویان داخلی خیلی رسیدگی میشه که بخواین دانشجوی خارجی بگیرین
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین