پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۰۸۶۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۲
سردار مهر علی باران چشمه مدیر کل تربیت بدنی نیروهای مسلح در ارتباط با قانون معافیت ورزشکاران از خدمت سربازی اظهار داشت: قانون قبلی معافیت از سربازی برای ورزشکاران مرد به اینگونه بود که در رشته های مختلف، در المپیک کسب مقام های اول، دوم یا سوم است.
شعارسال: سردار مهر علی باران چشمه مدیر کل تربیت بدنی نیروهای مسلح در ارتباط با قانون معافیت ورزشکاران از خدمت سربازی اظهار داشت: قانون قبلی معافیت از سربازی برای ورزشکاران مرد به اینگونه بود که در رشته های مختلف، در المپیک کسب مقام های اول، دوم یا سوم است، جام جهانی تفاوتی نمی کند فوتبال، والیبال یا هر رشته دیگری اول یا دوم است و بازی های آسیایی که هر چهار سال یک بار برگزاری می شود تنها مقام اول از خدمت سربازی معاف می شدند.

سردار باران چشمه در ادامه در خصوص تفاوت های قانون جدید معافیت ورزشکاران خاطر نشان کرد: اکنون قانون فرق کرده و مصوبه ای انجام شده که بر اساس آن معافیت از سربازی شامل کسب مقام اول، دوم و سوم بازی های آسیایی که هر چهار سال یک بار برگزار می گردد، می شود. اما برای تیم ملی فوتبال با توجه به این مسئله که جام جهانی بالاترین سطح این رشته محسوب می شود، حتی با قهرمانی تیم ملی در جام ملت ها نیز، فوتبالیست های سرباز از خدمت سربازی معاف نمی شوند .

مدیر کل تربیت بدنی نیروهای مسلح در مورد فواید قانون جدید برای ورزشکاران تصریح کرد: البته بیشتر بازیکنان تیم ملی بزرگسالان مشکل خدمت سربازی ندارند یعنی یا خدمت کرده اند یا به نحوی معاف شده اند و تعداد کمی از آنها هنوز به خدمت سربازی نرفته اند.

وی درباره ثبت نام خود برای ریاست فدراسیون ورزش های سه گانه افزود: چون فعلا هیچ چیز معلوم نیست نمی توانم اظهار نظر قطعی کنم. حقیقتا من ثبت نام کرده ام اما هنوز نتایج تایید صلاحیت ها نیامده است. باید نتایج تایید صلاحیت ها بیاید بعد در مورد آن صحبت کنیم که منتظر هستیم و در همین چند روز آینده باید نتایج بیاید. من به این خاطر برای ریاست فدراسیون ورزش های سه گانه ثبت نام کردم که ورزش هایی است که ما در نیروهای نظامی با آن آشنایی داریم.

سردار باران چشمه پیرامون دلیل ورود خود به مدیریت ورزش تاکید کرد: بیشتر با این نگاه آمدم که این رشته های ورزشی با ماموریت ما در نیروهای نظامی نزدیک است و سعی می‌کنم از تجربه بین المللی که در مسابقات نیروهای نظامی کسب کردیم استفاده کنم. متاسفانه در هر رشته ای برای ریاست فدراسیون بالای ده یا پانزده نفر ثبت نام می کنند که کار را برای تایید صلاحیت سخت می‌کند.

مدیر کل تربیت بدنی نیروهای مسلح در پایان در ارتباط با ثبت نام های گسترده برای ریاست فدراسیون های مختلف گفت: اکنون برخی افراد را می شناسم که هیچ مسئولیتی در حوزه ورزش نداشته اند و فقط بخاطر ریاست می آیند ثبت نام می کنند مثل همان اتفاقی که افراد عجیب و غریبی برای ثبت نام ریاست جمهوری می آیند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه اطلاع رسانی راه دانا ، تاریخ 17 دی 1397 ، کدخبر: 1444667 ، www.dana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
0
0
باید برای معافیت در ورزش یک فکر اساسی بشه نباید باشگاه های نظامی از تلاش های یک باشگاه دیگه سو استفاده کنن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین