پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۱۲
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۰
‌استاندار گلستان در چهاردهمین گردهمایی سراسری دهیاران استان اظهار کرد: رمز توسعه روستا ایجاد درآمد پایدار با استفاده از دانش بومی و آمیختن آن با علم و فن آوری روز است.

شعارسال : دکتر حسن صادقلو با تاکید بر ایجاد درآمد پایدار در روستا، تصریح کرد: باید یکی از مطالبات دهیاران و روستاییان از مسئولان، کمک و همراهی برای ایجاد درآمد پایدار در روستا باشدف چرا که درآمد پایدار برای روستاییان امید، پایداری، شرافت و حفظ هویت مذهبی را بدنبال دارد.

وی دهیاران را نماد مدیریت ارشد روستا دانست و یادآور شد: ما همواره به دنبال این بوده‌ایم که دهیاران خود را به عنوان مدیرانی ارشد به لحاظ مادی و معنوی مطرح کنند و با ایجاد اعتماد در بین مردم و دیگر مسئولان موجبات توسعه روستا را فراهم آورند.

وی افزود: اعتماد مردم به دهیار، ثروتی ارزشمند است و دهیار باید خود را به انسانی نافذ و رشد یافته تبدیل کند.

استاندار گلستان از دهیاران سراسر استان خواست در راستای توسعه روستا برنامه ریزی و اولویت بندی داشته باشند و تاکید کرد: یکی از مسئولیت‌های دهیاران، تعیین راهبردهای مالی، تشویق سرمایه گذاران و تقویت بنگاه‌های اقتصادی در روستاست که می‌توان از این مسیرها موجبات رشد روستا را فراهم کرد.

دکتر صادقلو فعالیت دهیاران را سخت و ارزشمند دانست و خاطر‌نشان کرد: کار دهیاران به واقع انجام کار‌ها و مشکلات بر زمین مانده است و از این نظر که در ارتباط مستقیم با مردم هستید، سطح انتظارات از شما بالاست.

وی با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، گفت: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهوری وظیفه اصلی همه ما ایجاد شور انتخاباتی است و باید تلاش کنیم به هیچ عنوان با فعالیت‌های کاندیداها کاری نداشته باشیم و تنها با حساسیت به امانتداری بپردازیم.

به گزارش ایسنا، چهاردهمین گردهمایی سراسری دهیاران استان گلستان صبح امروز با حضور استاندار گلستان، هوشنگ خندان دل، معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و مقامات استانی در روستای شیرآباد از توابع شهرستان رامیان برگزار شد

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وب سايت خبرگزاری دانشجویان ایران "ایسنا" ، تاریخ انتشار چهارشنبه 22 مهر 1394 ، کد مطلب : 94072214802 : www. isna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین