پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۴۵۸
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۰
استاندار گلستان با تاکید بر اینکه شنیده ها نباید مبنای قضاوت در انتخابات باشد، گفت: باید موضوعات مستند را بپذیریم و با مستندسازی شنیده ها راه را بر حرف های بی پایه و اساس ببندیم.

شعار سال: حسن صادقلو، شامگاه شنبه، در همایش مشترک هیئت های نظارت استان در پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: باید در راستای تعامل، انتخابات را به نمادی ارزشی تبدیل کنیم تا این حُسن رابطه و تعامل نمایان شود.

وی با تاکید بر روحیه تعاملی در دست اندرکاران انتخابات، تصریح کرد: یقیناً در رفتارها و اقدامات نقد درون نیاز است و باید وجود داشته باشد اما همه دست اندرکاران چه در نظارت و چه در اجرا باید یک قالب باشند.

وی با اشاره به اهمیت عدالت محوری در انتخابات، گفت: قانون خوانی و قانون دانی در انتخابات مسئله اساسی است و مانع از آن شود که کسی بخواهد به خاطر عدم قانون دانی و قانون خوانی بخواهد ما را دور بزند.

صادقلو بداهت و صراحت قانون اساسی را در همراهی مسئله اجرا و نظارت مشهود دانست و افزود: آنقدر این مسئله در قانون اساسی بدیهی است که قانون گذار نیازی به توضیح در این خصوص ندیده و اگر چه گاهی بحث هایی در خصوص این موضوعات صورت می گیرد اما یقیناً نظارت نگاهی عمیق، فکورانه و دقیق است و اختلافات از تفسیرها و قرائت های فردی حاصل می شود.

صادقلو مسئله قوم گرایی را آسیب قلمداد کرد و گفت: با توجه به اینکه استان گلستان به دلیل وجود اقوام مختلف نگارستان اقوام ایران زمین است و همگرایی در آن به عنوان مدل و هنجاری در آمده است.

وی با بیان اینکه اقدامات ما باید در راستای مدل و ادبیات اعتدالی نظام و دولت باشد، تصریح کرد: در موضوعات از اجتهادهای شخصی پرهیز کنیم و توجه داشته باشید تنها قانون و متن انشا شده در اسناد بالادستی تلکیف را بر همه مشخص می کند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر,تاریخ انتشار 28 آذر 1394,کد مطلب: 3004273 www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین