پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۱۴۱۶
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۵
شهردار تهران در خصوص انعقاد قرارداد خرید حدود 600 واگن گفت: این قرارداد در قالب فاینانس چین است.

شعار سال: پیروز حناچی شهردار تهران در سه‌شنبه بدون خودرو با مجید فراهانی و حجت نظری دو عضو شورای شهر با دوچرخه به محل کار خود رفت. شهردار تهران در حاشیه این برنامه گفت: ما مسیرهایی را انتخاب کردیم که مسیر دوچرخه‌ است و ایمن است و اگر جمعیت زیاد شود فضای دوچرخه‌سواری ایمن را افزایش می‌دهیم.

حناچی در خصوص انعقاد قرارداد حدود 600 واگن گفت: این قرارداد در قالب فاینانس چین است که امروز موافقت‌نامه این قرارداد منعقد می‌شود. به گفته شهردار تهران، این قرارداد مقدمه‌ای برای خرید واگن و سی کی دی واگن است. حناچی ادامه داد: آمارها نشان می‌دهد که وضعیت سلامتی جوانان‌مان خوب نیست، باید جوان‌ترها پای کار باشند.

وی افزود: امیدوارم دفعه بعد دانشجویان به خصوص دانشجویان دانشگاه تهران را در جمع خود ببینیم. شهردار تهران با اشاره به انتصابات شهرداری گفت: شهرداری یک سازمان فعال و پویا است و اگر کسی سرجایش خوب کار نکند طبیعتا جابه‌جا می‌شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 18 دی 97، کد مطلب: 13971018000277، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین