پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۷۳۷
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۴
عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: در بحث مالی و ریالی واگن، تنها با کمک دولت می توان 6 هزار واگن، وارد خطوط مترو کرد.

شعارسال: عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: در بحث مالی و ریالی واگن، تنها با کمک دولت می توان 6 هزار واگن، وارد خطوط مترو کرد.

قناعتی: با بیان اینکه در بحث ورود واگن به خطوط مترو تهران مشکلی وجود ندارد، اظهار داشت: در بحث مالی و ریالی واگن مترو، تنها با کمک دولت می توان 6 هزار واگن، وارد خطوط مترو کرد.

وی با تأکید بر اینکه در زمان تحریم بخش اعظمی از واگن ها از چین وارد کشور می شد و مشکل ورود واگن نداشتیم، افزود: بخشی از واگن ها در کارخانه خودروسازی ایران و مرکز واگن سازی شهرداری تهران تولید می شد.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران به مشکل دار بودن بعضی از قطعات واگن ها اشاره کرد و گفت: در گذشته برای ورود قطعات به ایران مشکل نداشتیم و تنها در بخش پرداخت هزینه این قطعات با مشکل مواجه بودیم.

قناعتی با بیان اینکه بر اساس پیش بینی ها در سالهای 95 و 96 شرایط خوبی در بخش مترو خواهیم داشت، تصریح کرد: برای خطوط 3،6و7 به 6 هزار واگن نیازمندیم که بتوان با فاصله 4 دقیقه و با افزایش ظرفیت 2 برابری شهروندان را در سطح شهر جا به جا کرد.

وی با تأکید بر اینکه در خط 3 مترو با کسری واگن رو به رو هستیم و مردم مجبورندمدت زمان زیادی را برای آمدن قطار منتظر بمانند، تصریح کرد: هنر مترو به موقع جا به جا کردن مردم در نقاط مختلف شهر است.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران به افتتاح خط 7 مترو تا پایان سال 95 اشاره کرد و افزود: طبق پیش بینی های شهردار تهران سال 96 خط 6 مترو افتتاح خواهد شد.

قناعتی با اشاره به افتتاح مترو شهر آفتاب گفت: همزمان با افتتاح این خط باید واگن داشته باشیم چرا که با نداشتن واگن، ازدحامی که در خط 3 وجود دارد برای این خط هم اتفاق خواهد افتاد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرگزاری جوان-تاریخ انتشار: جمعه 16 بهمن 1394-کدخبر: 5487270- www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین