پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۳۲۳۶
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۰
مدیرکل فرودگاه‌های استان گلستان از آغاز عملیات اجرایی و افتتاح پروژه‌های فرودگاه با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در این استان خبر داد.

شعار سال: رامین آذری در حاشیه مراسم افتتاحیه متمرکز پروژه‌های وزارت راه و شهرسازی در استان گلستان در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهارکرد: نه پروژه فرودگاه گرگان با حضور وزیر مسکن و شهرسازی با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد تومان افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

وی با اشاره به افتتاح پروژه‌های تجهیز و توسعه سامانه‌های کمک ناوبری در این استان تصریح کرد: کلنگ توسعه اپرون و منبع بتنی آب در فرودگاه گرگان به زمین زده خواهد شد. مدیرکل فرودگاه‌های استان گلستان ابراز کرد: بهره‌برداری از سیستم تقرب دقیق فرودگاه گرگان ILS، بهرهبرداری از سیستم کمک‌ناوبری DVOR و بهره‌برداری از سیستم چراغ‌های تقرب دقیق، بهره‌برداری از 300 متر توسعه باند پروازی و استریپ سازی باند و احداث سایت و جاده دسترسی از جمله پروژه‌های فرودگاه گرگان است.

آذری از احداث آشیانه خدمات فنی و مهندسی تعمیرات هواپیما خبر داد و گفت: این پروژه به منظور توسعه اهداف صنعت هوانوردی و ارتقای توان تعمیراتی انواع تایپ‌های هواپیما در داخل کشور صورت گرفته است. وی افزود: طرح مذکور در زمینی به مساحت 14 هزار و 200 مترمربع با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی ساخته خواهد شد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 24 دی 97، کد مطلب: 13971024000894، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین