پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۴۰۷۸
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۸
گروه خودرو سازی سایپا اعلام کرد: آن دسته از متقاضیان خودرو که تا پایان مرداد ۹۷ تکمیل وجه کرده اند مشمول افزایش قیمت نخواهند شد.
شعارسال:گروه خودرو سازی سایپا اعلام کرد: آن دسته از متقاضیان خودرو که تا پایان مرداد ۹۷ تکمیل وجه کرده اند مشمول افزایش قیمت نخواهند شد.

به نقل از سایپا؛ براساس مصوبه ستاد تنظیم بازار و سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان، تمامی تعهدات گروه خودرو سازی سایپا که تاریخ تحویل آن‌ها تا ۹۷/۰۵/۳۱ بوده و یا تکمیل وجه کرده اند، با قیمت قبل محاسبه و مشمول افزایش قیمت نخواهند شد.

مشتریان محصولات گروه x. ۱۰۰ و x. ۲۰۰ (خانواده پراید و تیبا) که تاریخ تحویل آن‌ها از ۱ /۹۷/۶ تا ۳۰ /۹۷/۱۰ است شامل ۳۰ درصد افزایش قیمت اعلامی است. با این توضیح مشتریانی که دعوت نامه آن‌ها صادر و در زمان مقرر تکمیل وجه شده اند مشمول این افزایش نخواهند بود.

قیمت فروش محصولات گروه x. ۱۰۰ و x. ۲۰۰ گروه سایپا به شرح جدول زیر است:



شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار 30دی 97، کدخبر: 6803998،www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین