پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۴۴۹۱
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۵:۴۷
محمدحسن زدا در حالیکه فقط 29 روز است سرپرست سازمان تامین اجتماعی شده و حکم مدیرعاملی‌اش به صورت قطعی مصوب نشده است، در مدت بسیار کوتاه برای خودش 9 مشاور منصوب کرده است.

شعارسال: زدا در حالیکه فقط 29 روز است سرپرست سازمان تامین اجتماعی شده و حکم مدیرعاملی‌اش به صورت قطعی مصوب نشده است، در مدت بسیار کوتاه برای خودش 9 مشاور منصوب کرده است!

محمد حسن زدا، سرپرست سازمان تامین اجتماعی در احکامی جداگانه، مشاوران این سازمان در حوزه‌های امور بیمه‌ای، حقوقی، فرهنگی، اجتماعی و رسانه، عمرانی،‌زنان و خانواده،‌ درمان و فناوری اطلاعات و فرابری داده‌ها را منصوب کرد.

فرخ ملک وند فرد به سمت مشاور مدیرعامل در امور بیمه‌ای، غلامعلی عابدی مشاور مدیرعامل در امور حقوقی، ابراهیم رستمیان به عنوان مشاور مدیرعامل در امور فرهنگی، اجتماعی و رسانه و ابراهیم متین راد به سمت مشاور مدیرعامل در امور فناوری اطلاعات و فرابری داده‌ها منصوب شدند.

همچنین محسن علیمردانی به سمت مشاور مدیرعامل در امور مجلس، سعید کاردار مشاور مدیرعامل در امور عمرانی، هدایت الله ادیب نیا مشاور مدیرعامل در امور درمان، علی کاشانی به سمت مشاور مدیرعامل و شیرین دخت فرهادی به عنوان مشاور مدیرعامل در امور زنان و خانواده از سوی سرپرست سازمان تامین اجتماعی منصوب شدند.

نکته مهمتر اینکه در حالی که وی فقط سرپرست این سازمان است و در روزهای آتی احتمال تغییر وی زیاد است و گزینه هایی نیز برای جایگزینی وی مطرحند، انتصاب چند نفر به عنوان مشاور اقدامی عجیب محسوب می‌شود!

این انتصابات در حالی است که محمد حسن زدا سرپرست سازمان تامین اجتماعی است.


با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه خبری تحلیلی نود اقتصادی ، تاریخ انتشار: 2بهمن 1397 ، کدخبر:2117161 ،www.90eghtesadi.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین