پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۳۴۹۴
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۳
مدیر یک از شرکتهای تجهیزات پزشکی به جای پاسخگویی در مورد ابهامات موجود، در فراری رو به جلو ادعا کرده که در رای اعتماد به وزیر رفاه کمک کرده و به همین دلیل نباید مورد مواخذه قرار بگیرد.
شعارسال: در ماه های اخیر برخی مسائل در خصوص یکی از شرکت های وابسته به شستا و خصوصا مدیرعامل این شرکت در رسانه‌ها و فضای مجازی مطرح شد؛ همین مسائل نیز باعث ورود هیات نظارت سازمان تامین اجتماعی به موضوع شد.

در این نامه که به امضای داود حمیدی عضو هیات نظارت سازمان تامین اجتماعی خطاب به محمد حسن زدا سرپرست این سازمان نوشته شده، صراحتا به برخی مشکلات در نحوه فروش و ابهامات در مناقصات این شرکت و مسائل مربوط به ترک تشریفات معمول و قانونی اشاره شده است.

همچنین این عضو هیات نظارت سازمان تامین اجتماعی در بندی از این نامه با اشاره به پایان دوره ۵ ساله خدمت مدیرعامل این شرکت خواستار تعیین تکلیف وی شده است.

همین موضوعات سبب شد تا مدیرعامل این شرکت فعال در حوزه تجهیزات پزشکی و دستگاه های گرانقیمت تصویربرداری، با صدور نامه ای ۲۲ صفحه‌ای به بیان توضیحاتی در این خصوص بپردازد. همچنین وی در بخشی از این اظهارات با تلاش برای ابقای خود در این سمت، به صراحت از نقش خود در گرفتن رای اعتماد از مجلس برای شریعتمداری اذعان می دارد؛ این موضوع را یکی از دلایل شایستگی خود عنوان می کند.

مدیرعامل این شرکت که واردکننده تجهیزات گرانقیمت از کشورهای خارجی است و قریب به ۱۵۰ میلیارد تومان گردش مالی دارد، در نامه ای به سرپرست سازمان تامین اجتماعی به دخالت و نقش آفرینی خود در گرفتن رای اعتماد از مجلس برای وزیرکار اشاره و عنوان کرده است که با وجود مخالفت «یک جریان کارگری خاص»، توانسته است به این موفقیت دست پیدا کند!

به هرحال نکته مبهم این است که چگونه این مدیر تجهیزات پزشکی توانسته است؛ نمایندگان مجلس را به رای دادن به شریعتمداری متقاعد کند؟ قدرت این حمایت تا چه حد بوده که شریعتمداری که سابقه چندین دوره وزارت را در کارنامه خود دارد، به کمک آن نیاز پیدا کرده است؟

و در آخر اینکه، بیان چنین مطالبی به صورت رسمی و طی نامه‌های اداری به نوعی ایجاد دین برای وزیر و سهم خواهی از وی محسوب نمی شود؟

با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار: 29 دی 1397 ، کدخبر: 4516008 ، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین