پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۲۴۹۸
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۴
محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ، درباره اخبار منتشره مبنی بر فعالیت ۱۵ مشاور وزیر در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اظهار کرد: معمولاً در آغاز روی کار آمدن یک وزیر، او با مشاورانی مواجه می‌شود که در دوره قبل مشغول به کار بودند.

شعارسال: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به اخبار منتشره مبنی بر فعالیت ۱۵ مشاور وزیر در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی واکنش نشان داد.

محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی  درباره اخبار منتشره مبنی بر فعالیت ۱۵ مشاور وزیر در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اظهار کرد: معمولاً در آغاز روی کار آمدن یک وزیر، او با مشاورانی مواجه می‌شود که در دوره قبل مشغول به کار بودند.

وی با بیان اینکه در این زمان وزیر با اعمال تغییراتی برخی از اشخاص را از سمت‌هایی جا به جا می‌کند، گفت: در این شرایط این افراد به طور طبیعی حکم انشای وزیر دریافت می‌کنند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه این امر در شروع کار به تراکم تعداد مشاوران می‌افزاید، ادامه داد: این تراکم تعداد مشاوران بعد از مدتی اصلاح خواهد شد.

شریعتمداری با بیان اینکه صدور حکم مشاور به معنای پرداخت حقوق نیست، گفت: اجرای احکام مشاوران نام انشایی مشاوران است، به این معنی که حکم انشا می‌شود و بر این اساس اعلام می‌شود که این افراد مشاور وزیر هستند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره احتمال چند شغله بودن این افراد افزود: برخی از این افراد بازنشسته هستند و تنها با قرارداد، یک سوم هفته می‌توانند مشاوره داشته باشند.

گفتنی است؛ طی چند روز اخیر خبری مبنی بر اینکه ۴ وزیر رئیس جمهور ۴۱ مشاور دارند، در برخی از رسانه‌ها و فضای مجازی منتشر شد.

بر این اساس گفته شده بود که شریعتمداری و رحمانی وزرای کار و صنعت هر کدام ۱۵ مشاور، دژپسند وزیر اقتصاد ۶ مشاور و محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی ۵ مشاور دارند.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته ازخبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان  ، تاریخ انتشار: 24دی 1397 ، کدخبر:6795769 ،www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین