پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۵۰۴۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۷
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: در شرایط کنونی توجه به تولید داخلی اولویت است و نگرانی در خصوص عمل به تعهدات خودروسازان وجود ندارد.
شعارسال: رضا رحمانی درباره تاثیر تصویب طرح ساماندهی بازار خودرو در کاهش التهاب بازار این کالا، گفت: این طرح شامل نکات خوبی است و حتی برخی از مواد آن از برنامه‌های بلندمدت وزارت صمت است اما باید به این نکته نیز توجه شود که این طرح ناظر بر اصلاح ساختار است و برای نتیجه بخش بودن به زمان نیاز دارد.

طرح ساماندهی خودرو ناظر بر تعهدات جدید نیست

وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: طرح ساماندهی خودرو ناظر بر تعهدات جدید نیست بلکه به دنبال اصلاح کل صنعت خودروسازی و قطعه سازی داخلی است.

خودروسازی مانند باقی صنایع نیاز به مراقبت دارد

وی تاکید کرد: در شرایط کنونی توجه به تولید داخلی اولویت است و نگرانی درخصوص عمل به تعهدات خودروسازان وجود ندارد.

وزیر کابینه دوازدهم در پاسخ به اینکه در برخی خبرها آمده خودروسازی در کشور نفس‌های آخر خود را می‌کشد، پاسخ داد: این خبر را تائید نمی‌کنم؛ اما خودروسازی مانند تمامی صنایع به مراقبت نیاز دارد این صنعت مشکلاتی مانند تامین ارز، جابه جایی ارز، تامین مواد اولیه و...دارد و نیاز است همگی از این صنعت حمایت کنند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری خانه ملت ، تاریخ انتشار: 5 بهمن 1397 ، کدخبر: 416301 ، www.icana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۶
0
0
اره بابا هیچ نقطه سیاهی در پرونده این خودروسازان وجود نداره اخه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین