پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۵۵۳۱
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۰
سید موسی خادمی گفت: در دیدار با هیات مدیره فوتبال استان، درخواست جلسه ای تخصصی برای حل مشکلات ورزش فوتبال لرستان را داد.
شعار سال: سید موسی خادمی گفت: در دیدار با هیات مدیره فوتبال استان، درخواست جلسه ای تخصصی برای حل مشکلات ورزش فوتبال لرستان را داد.

خادمی   در نشست  تخصصی با مسئولان ورزش استان و هیات مدیره فوتبال که با محوریت حل مشکل این ورزش برگزار شد، راه حل پایدار را یکی از نیازمندیهای فوتبال امروز استان عنوان کرد.

اوضمن اشاره به برخی محدودیت ها و موانع قانونی افزود:بنده شخصا همیشه جویای احوال تیم  خیبرهستم چرا که فوتبال یکی از رشته های پرطرفدار دربین مردم است.

خادمی یکی از راه حل های پایدار برای حل مشکلات ورزش فوتبال استان را استفاده از ظرفیت سرمایه داران دانست وتصریح کرد: جلسه ای با حضور برخی خیران ، سرمایه داران و افراد سرشناس به زودی برای حل مشکلات تشکیل خواهد شد که درآن جلسه تلاش می شود به یک جمع بندی اساسی و پایدار برسیم .


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 8 بهمن 1397، کدخبر: 805517 ، www.borna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین