پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۶۸۲۱
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۹
مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال خراسان رضوی در حال برگزاری است .

شعار سال: مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی اولین سخنران مجمع بود. او با اشاره به روند سریع تکمیل ورزشگاه ثامن گفت: گاز کشی، نصب بزرگترین اسکوربورد ایران، کاشت چمن، تکمیل پیست تارتان انجام شده و این ورزشگاه مرداد ماه دوباره پذیرای بازی های فوتبال خواهد بود. وی همچنین از افتتاح استادیوم تربت حیدریه و نزدیک بودن افتتاح ورزشگاه در شهرهای نیشابور و سبزوار خبر داد.


بعد از فتاحی، ریاست سابق هیات فوتبال استان خراسان رضوی گزارشی از عملکرد خود ارائه داد و در اقدامی جالب، کاستی های دوران مدیریت خود را برشمرد که از مهمترین آنها عدم رسیدگی مطلوب به وضعیت پیشکسوتان فوتبال بود.


پس از صحبت های برادران، هریک از هفت کاندید ریاست هیات فوتبال در مدت پنج دقیقه به تشریح فعالیت های ورزشی و برنامه های خود پرداختند.


تاج ریاست فدراسیون فوتبال پس از صحبت های کاندیداها دقایقی را به سخنرانی پرداخت. او از انتقاداتی که کامرانی فر بیان کرده بود اعلام بی خبری و البته عذرخواهی کرد. تاج همچنین باتوجه به شرایط اقتصادی در کشور از مدیران فوتبالی استان درخواست کرد کاهش بودجه برای موارد غیرضروری را عملیاتی کنند.


حواشی:


*
سلاطین یکی از هشت کاندیدای ریاست هیئت در مجمع انتخاباتی حضور نیافت تا این مساله به منزله انصراف تلقی شد.


*
برادران هنگام نام بردن از رییس فقید هیات فوتبال نیشابور بغض سنگینی داشت که منجر به توقف سخنرانی اش شد.


*
اشاره های مختصر و مفید دبیر هیات به وقت های باقی مانده خطاب به کاندیداهای در حال سخنرانی خنده حضار را در پی داشت.


*
رضوی راد یکی از نامزدهای ریاست هیات فوتبال استان خراسان رضوی بدون آنکه به نفع فرد خاصی صحبت کند اعلام انصراف کرد.


*
شهناز رمارم از اعضای فعلی شورای شهر مشهد با اشاره به شگفتی اهالی فوتبال از کاندیداتوری یک خانم در این انتخابات، هدفش را تابوشکنی و ورود به عرصه کاملا مردانه فوتبال در کشورمان اعلام کرد.





*
حسن کامرانی فر ترجیح داد بجای اعلام برنامه هایش گلایه های بسیاری را خطاب به تاج بیان کند. او به ریاست فدراسیون قول داد باتوجه به اینکه افراد شناخته شده و مدیران قوی وارد عرصه شده اند، فوتبال استان دیگر نیازی به مراقبت غیر بومی ها ندارد!

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت ورزش سه، تاریخ 19 اردیبهشت 98، کد مطلب: 1610367: www.varzesh3.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین