پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۲۳۴۰
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۹
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: یکی از اهداف سفر من به اردبیل برنامه‌ریزی برای برگزاری مجمع انتخابات هیئت فوتبال استان اردبیل است که این انتخابات به زودی برگزار می‌شود.

شعار سال: هیئت فوتبال استان اردبیل تلاش‌ها و زحمات بسیاری را در این مدت انجام داده است و جزو هیئت‌های برتر محسوب شده و انتظار می‌رود فوتبال اردبیل در مسیر رشد و توسعه قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه یکی از اهداف من به اردبیل برنامه‌ریزی برای برگزاری مجمع انتخابات هیئت فوتبال این استان است، افزود: این انتخابات باید هرچه زودتر برگزار شود تا تکلیف رئیس هیئت فوتبال اردبیل مشخص شود.

رئیس فدراسیون فوتبال ضمن قدردانی از صمد نوتاش، رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل گفت: در این مدت شاهد برگزاری دوره‌های استعدادیابی فوتبال و رشد و توسعه فوتبال و فوتسال پایه و داوری در استان اردبیل بودیم که این رشد و توسعه فوتبال با برنامه‌ریزی اساسی تداوم می‌یابد.

تاج تصریح کرد: در سفر به اردبیل بازدیدی از امکانات و زیرساخت‌های فوتبال و فوتسال استان خواهیم داشت تا از نزدیک در جریان این زیرساخت‌ها قرار گرفته و بتوانیم برای رشد فوتبال اردبیل اقدامات اساسی انجام دهیم.

وی با بیان این که فدراسیون فوتبال آماده واگذاری سهمیه لیگ دسته دو به استان اردبیل است، اظهار کرد: این امر در مراحل بعدی انجام می‌شود تا استان اردبیل بتواند در لیگ دسته دو کشور سهمی داشته باشد.

رئیس فدراسیون فوتبال اظهار کرد: فوتبال اردبیل چهره‌های مطرحی همچون علی دایی را به فوتبال دنیا معرفی کرده است و درخشش این استان در بعد فردی بسیاری خوب بوده و انتظار داریم در بخش تیمی نیز فوتبال و فوتسال اردبیل موفق عمل کند.

سایت شعار سال، با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 3 مرداد 1396، کد مطلب: 1474304:www. tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین