پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۳۳۹۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۸
رئیس فدراسیون فوتبال امروز برای برگزاری مجمع انتخابات هیئت فوتبال همدان به این استان سفر کرد.
شعارسال: مشکلات تیم فوتبال پاس همدان حل می شود ؛ مجمع انتخابات هیئت فوتبال همدان امروز با حضور مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال برگزار می شود.

آغاز ثبت نام انتخابات هیئت فوتبال استان همدان با رقابت ۸ نفر آغاز شد اما در بین راه ۴ کاندیدا از ادامه رقابت انصراف دادند و امروز و دقایقی قبل از تشکیل مجمع نیز یکی دیگر از کاندیداها انصراف داد تا انتخابات هیئت فوتبال همدان با حضور ۳ کاندیدا برگزار شود.

عباس صوفی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری و رئیس سابق هیئت فوتبال، سیدمحمد عیوقیان رئیس هیئت فوتبال همدان و علیرضا شمس رئیس سابق اتاق اصناف همدان امروز در مجمع به عنوان کاندیدا برنامه خود را ارایه می‌دهند.

رئیس فدراسیون فوتبال امروز و پیش از برگزاری مجمع انتخابات هیئت فوتبال استان همدان به دیدار استاندار همدان رفت.

مهدی تاج در دیدار با استاندار همدان بابیان اینکه از حمایت های شما از ورزش قدردانی می کنم و این حمایت ها را در تمام جلسات با مدیران ارشد دولت نیز گفته ام، افزود: استاندار همدان از حامیان واقعی ورزش و فوتبال است و روحیه ای استثنایی در حمایت از ورزش دارد.

رئیس فدراسیون فوتبال عنوان کرد: پیگیر مسائل فوتبال استان همدان به خصوص مشکل پیش آمده برای تیم پاس خواهم بود.

استاندار همدان نیز در این دیدار بابیان اینکه وزیر ورزش انسان فهیم و با سوابقی درخشان است، گفت: سلطانی فر صاحب صلاحیت و خوشفکر است.

محمدناصر نیکبخت عنوان کرد: وزارت ورزش از هر وزارتخانه ای به خاطر تاثیر مستقیم و روزانه بر جامعه، مهم تر است.

وی خطاب به تاج با بیان اینکه مدیریت شما در فدراسیون از بهترین مدیریت ها است و از زمان پذیرش مسئولیت بسیار تاثیرگذار بوده اید، گفت: انتظار داریم فوتبال استان همدان بیشتر حمایت شود.

استاندار همدان درخواست کرد از کسر ۶ امتیاز تیم پاس پیشگیری شود تا تلاش های استان همدان هدر نرود.

گفتنی است؛ تیم پاس هم اکنون به دور دوم لیگ دسته ۲ فوتبال کشور صعود کرده اما حکم کسر ۶ امتیاز فیفا از پاس، سد راه این تیم شده است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: 10 اسفند 1395، کدخبر: ۵۹۹۸۲۰۴، www.yjc.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۷
0
0
ایشان چیزی در خصوص مافیای فوتبال شنیده اند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین