پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۵۷۲۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۱
وزارت امور خارجه سوریه طی بیانیه‌ای در واکنش به اظهارات روز دوشنبه رئیس جمهور فرانسه اعلام کرد که این اظهارات منعکس کننده احساس تلخی شکستی است که فرانسه به دلیل شکست توطئه ها علیه سوریه متحمل شده است.
شعارسال: وزارت امور خارجه سوریه با صدور بیانیه ای در واکنش به اظهارات اخیر رئیس جمهور فرانسه در مورد تحولات سوریه اعلام کرد: دمشق به برقراری هرگونه ارتباط با کشوری که در حملات تروریستی علیه سوریه نقش داشته است، هیچ گونه تمایلی ندارد.

این بیانیه می افزاید اظهارات "امانوئل ماکرون" درباره روند سیاسی در سوریه فقط تلاش برای شستن دست هایی است که به خون مردم سوریه آغشته است و این اظهارات منعکس کننده احساس تلخی شکستی است که فرانسه به دلیل شکست توطئه ها علیه سوریه متحمل شده است.

وزارت خارجه سوریه افزود: مواضع رئیس‌جمهور فرانسه نشان می‌دهد که پاریس در طرح توطئه‌آمیزش علیه مردم سوریه احساس شکستی تلخ می‌کند.

ماکرون روز دوشنبه در نشست مشترک مطبوعاتی با عبدالفتاح السیسی همتای مصر خود گفت که گرایش به سوی عادی سازی روابط با دولت بشار اسد رئیس جمهوری سوریه، تصمیم غیر مسئولانه است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار: 9 بهمن 1397 ، کدخبر: 1933866 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
0
0
سوریه پشتش به ایران گرمه و هیچ شکستی در کار نیست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین