پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۶۵۹۰
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۵:۳۶
درست در ساعاتی که علاقمندان فوتبال ایران با حسرت به زمان رسیدن فینال آسیا میان ژاپن و قطر فکر می‌کنند و به حقی که از ایران ضایع شد، فوتبال ملی ما باید خود را برای ساختن مسیری جدید فراهم کند چون مذاکرات کی روش و کلمبیا نهایی شده و او مسیر جدیدی را پس از ۸ سال با یکی از تیم های بالای رنکینگ فیفا آغاز کرده. تیمی که برای موفقیت در کوپا آمه‌ریکا و جام‌جهانی بعدی قرار است آماده شود.ایران اما مانده با وعده‌هایی که از همین حالا یک به یک دود می شوند.

شعارسال: کارلوس کی‌روش رفت و حالا بهترین زمان برای دلال‌هاست در هر قالبی تا در نقش دایه‌های مهربانتر از مادر برای فوتبال ملی ایران نسخه بپیچند.

 حالا که کارلوس کی‌روش رفته، همه به دنبال این خواهند. بود که چه اتفاقی می افتد. چه کسی جای او می‌آید؟

درست در ساعاتی که علاقمندان فوتبال ایران با حسرت به زمان رسیدن فینال آسیا میان ژاپن و قطر فکر می‌کنند و به حقی که از ایران ضایع شد، فوتبال ملی ما باید خود را برای ساختن مسیری جدید فراهم کند چون مذاکرات کی روش و کلمبیا نهایی شده و او مسیر جدیدی را پس از ۸ سال با یکی از تیم های بالای رنکینگ فیفا آغاز کرده. تیمی که برای موفقیت در کوپا آمه‌ریکا و جام‌جهانی بعدی قرار است آماده شود.

ایران اما مانده با وعده‌هایی که از همین حالا یک به یک دود می شوند.

رویای بازی عیدانه با برزیل خیلی زود مشخص شد سرآب است. حالا تیم ملی هم که به گفته تاج همه دستیارانش همراه سرمربی رفته اند باید برای بازی‌های دوستانه نوروزی و خردادماه مربی داشته باشد.

در این کمتر ازیک ماه آیا کلینزمن، بلان، مورینیو و زیدان می‌آیند؟ این وعده ای است که مازیار ناظمی از طرف دفتر وزیر داده و گفته در صف مذاکره با ایران هستند. آنها اما خودشان هم می دانند چه رویای پوچی فروخته اند و اصلا امکان مذاکره با تعدادی از این مربی ها را هم ندارند چه رسد به انتخاب‌شان.

در این گیر و دار جبهه جدیدی راه افتاد از حمیدرضا صدر تا امثال خبرنگاران سرشناس ورزشی که مدل کلمبیا یا انگلیس تشکیل شود تیم به مربی موقت سپرده شود. کاری که قبلتر با منصوریان قبل آوردن کی روش شده بود.

اینکه یکی مثل مهدوی کیا و نکونام هدایت تیم ملی را بر عهده بگیرد و حالا مارکار هم که ۸ سال دستیار سرمربی بوده نامش مطرح شده است.

همه دعواهایی که در این دو سال به پا شد یک حقیقت را حتی برای دشمنان ایجاد کرده است. اینکه هیچ کس جرات معرفی گزینه «ویچ» دار نداشته باشد!


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری خبرآنلاین  ، تاریخ انتشار: 12بهمن 1397 ، کدخبر:1227936 www.khabaronline.ir،

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین