پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۶۶۶
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۹
وزیر اطلاعات گفت: با وجود اینکه دشمنان به دنبال توطئه در ایران اسلامی هستند، اما امنیت در کشور روز به روز ریشه دارتر می شود.

شعار سال: حجت الاسلام سیدمحمود علوی دوشنبه شب در جمع مردم میاندوآب در مصلی این شهر اظهار داشت:از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون دشمنان نظام به هر توطئه و دسیسه ای تلاش دارند به امنیت کشور ضربه بزنند این در حالی است که تمامی این توطئه ها نقش برآب شده اند.

وی ادامه داد: توطئه های دشمنان به طور مرتب با تلاش سربازان گمنام و هم افزایی نیروهای امنیتی و قضایی و با هدایت های مقام معظم رهبری خنثی شده و هر گروه تروریستی که قصد ضربه زدن به این کشور را داشته باشد، شناسایی و زیر ضربه قرار می گیرد.

وزیر اطلاعات از امنیت به عنوان نعمت ناشناخته نام برد و گفت: تنها وقتی قدر این نعمت شناخته می شود که از دست برود، در حالی که حفظ وحدت و اتحاد، مایه سربلندی و عزت جمهوری اسلامی ایران است.

حجت الاسلام علوی با اشاره به اوضاع اقتصادی کشور عنوان کرد: با وجود تحریم های ظالمانه علیه ایران دولت یازدهم با برنامه ریزی هایی که انجام داد، کشور را به نحو مطلوبی اداره کرد.

وی به دستاوردهای دولت تدبیر و امید در طول فعالیت سه ساله آن اشاره کرد و افزود: با وجود جریان های سیاسی، ادیان، اقوام و مذاهب مختلف در ایران اسلامی، وحدت، اتحاد و یکپارچگی برقرار است.

وزیر اطلاعات بر تبعیت از ولایت فقیه و حفظ وحدت و یکپارچگی در کشور تاکید کرد و افزود: در جمهوری اسلامی ایران همه تحت لوای پرچم ولایت فقیه قرار داریم و تفاوت های قومی، سیاسی، مذهبی و دینی تاثیری بر امنیت جامعه نخواهد گذاشت.

حجت الاسلام علوی افزود: چون همه در رکاب ولایت فقیه هستند، این مهم وحدت و سربلندی جامعه را صدچندان خواهد کرد و به برکت همین وحدت و در سایه ولایت فقیه امنیت کامل در کشور برقرار است.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه امنیت زمینه ساز اشتغال، رشد اقتصادی، علمی و پویایی جامعه می باشد، گفت: در سایه همین امنیت پایدار در ایران اسلامی است که سرمایه گذاران خارجی علاقه مند به حضور در ایران هستند.

وزیر اطلاعات با اشاره به اینکه میاندوآب ۸۵۰ شهید و یکهزار و ۹۰۰ آزاده و ایثارگر تقدیم میهن و اسلام کرده است، گفت: شهید باکری نماد عزت و افتخار میاندوآب بوده و نام عزت را بر این شهر زده است.

مسئولان شهرستان از جمله امام جمعه، فرماندار و یکی از منتخبین مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست سخنانی پیرامون تکمیل پروژه پتروشیمی پیگیری اشتغال جوانان مطرح کردند .

با اندكي تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 11 خرداد 1395، کد مطلب: 3673016 :www. mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین