پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۷۰۴۴
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۶
استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه در یک جنگ تمام‌عیار اقتصادی قرار داریم، گفت: برای موفقیت در این عرصه باید موانع تولید را برطرف و مشکلات واحدهای تولیدی را حل کنیم.
شعار سال: استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه در یک جنگ تمام‌عیار اقتصادی قرار داریم، گفت: برای موفقیت در این عرصه باید موانع تولید را برطرف و مشکلات واحدهای تولیدی را حل کنیم.

محمدرضا پورمحمدی در نشستی با صاحبان صنایع مستقر در شهرک صنعتی شهید سلیمی آذرشهر، با تأکید بر اینکه باید مردم را نسبت به حل مشکلات امیدوار کنیم، افزود: دولت با تمام توان در حال اداره امور کشور است و همه بخش‌های کشور امروز باید در کنار دولت برای حل مسائل و مشکلات باشند.

وی با بیان اینکه همه دستگاه‌های اجرایی موظف به حمایت از بخش تولید و اشتغال هستند، افزود: هیچ دستگاهی در استان حق ندارد بدون اجازه استانداری، هیچ واحد تولیدی را به خاطر بدهی‌های مالیاتی و بانکی تعطیل کند.

پورمحمدی با اشاره به همت دستگاه‌های اجرایی در راستای حل مشکلات بخش تولید، گفت: تفویض اختیارات به دستگاه‌های اجرایی در این راستا ضروری است و کارهایی نیز در این خصوص انجام شده است.

صاحبان صنایع و تولیدکنندگان شهرک صنعتی شهید سلیمی نیز در این جلسه به بیان برخی از مسائل و مشکلات بخش تولید نظیر کبمود نقدینگی و سرمایه در گردش، نوسانات ارزی، بروکراسی اداری و مسائل مالیاتی پرداختند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 15 بهمن 1397، کدخبر: 808397 ، www.borna.news
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین