پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۵۹۷۲
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۸
آئین اختتامیه اولین نمایشگاه چالش‌ها و نیازهای صنایع و سازمان‌های استان آذربایجان شرقی با حضور دکترمنصوری معاون کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و اموراجتماعی، دکترآقاپور نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی، میراحد حسینی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی، جمعی از مدیران کل سازمان‌ها و صنایع استان و نمایندگان شرکت‌ها و صنایع حاضر در نمایشگاه برگزار شد.

شعارسال: آئین اختتامیه اولین نمایشگاه چالش‌ها و نیازهای صنایع و سازمان‌های استان آذربایجان شرقی با حضور دکترمنصوری معاون کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و اموراجتماعی، دکترآقاپور نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی، میراحد حسینی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی، جمعی از مدیران کل سازمان‌ها و صنایع استان و نمایندگان شرکت‌ها و صنایع حاضر در نمایشگاه برگزار شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی وزارت علوم به نقل از پارک علم و فناوری استان آذربایجان شرقی، این نمایشگاه با مبادله 51 موافقت نامه سه جانبه فیمابین صنایع و سازمان‌های حاضر در نمایشگاه، پارک علم و فناوری و پژوهشگران و شرکت‌های فناور بازدید کننده به کار خود پایان داد.

دکترواعظی رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی در آئین اختتامیه این نمایشگاه ضمن تشکر و قدرانی از حضور صنایع، سازمان ها و فناوران بازدید کننده از نمایشگاه، گزارشی از برگزاری نمایشگاه ارائه کرد.

وی تعداد کل صنایع و سازمان‌های حاضر در نمایشگاه که چالش‌ها و قطعات مورد نیاز خود را به نمایش گذاشته بودند 48 شرکت اعلام کرد. این صنایع و سازمانها در مجموع 593عنوان چالش، قطعه و ماده مورد نیاز خود را در این نمایشگاه ارائه کردند که با استقبال گسترده فناوران، پژوهشگران، اساتید و دانشجویان مواجه شد.

دکترواعظی از 51 موافقت‌نامه سه جانبه مبادله شده در این نمایشگاه خبر داد و گفت: با پایان کار این نمایشگاه، عملا فرآیند اصلی آغاز می‌شود و تک‌تک این موافقت‌نامه‌های سه‌جانبه توسط کارشناسان پارک مورد پیگیری قرار خواهند گرفت و فرآیند تبدیل موافقت‌نامه‌ها به قراردادهای ساخت محصول و تولید تکنولوژی انجام خواهد شد.

دکترمنصوری معاون کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون کار و امور اجتماعی و دکتر آقاپور نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی نیز دیگر سخنرانان این مراسم بودند.

همچنین موافقت‌نامه‌های سه جانبه با حضور نمایندگان صنایع و سازمان‌ها و فناوران ارائه‌دهنده طرح‌ها و پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی در مراسم اختتامیه امضا و مبادله شدند.

در پایان این مراسم 6 غرفه منتخب مشارکت‌کننده در نمایشگاه شامل: گروه خودرو سازی سایپا، گروه خودرو سازی ایران خودرو، مجتمع مس منطقه آذربایجان (بیشترین تعداد موافقت‌نامه‌های سه جانبه مبادله شده در نمایشگاه)، شرکت گاز استان (بیشترین تعداد چالش‌ها و قطعات فیزیکی ارائه شده در نمایشگاه)، شرکت آمیکو از منطقه آزاد تجاری و صنعتی ارس (برترین غرفه‌آرایی) و سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز (برترین غرفه‌آرایی) معرفی و تقدیر شدند.

گفتنی است دکترمنصوری و هیئت همراه با همراهی هیئت رئیسه پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی و دکتر آقاپور نماینده شبستر درمجلس شورای اسلامی قبل از برگزاری آئین اختتامیه نمایشگاه از غرفه‌های نمایشگاه و محصولات شرکت‌های مستقر در پارک بازدید کردند.


شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت وزارت علوم تحقیقات و فناوری  ،تاریخ انتشار:1  تیر 1398،کدخبر:48232 ،www.msrt.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین