پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۷۲۷۰
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۵:۵۳
به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دومین نمایشگاه فن بازار تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی که در حوزه کشاورزی و منابع طبیعی از روز شنبه ۱۳ بهمن در محل دائمی نمایشگاه‌های دانش‌بنیان برپا شده بود، بعدازظهر امروز به کار خود پایان داد.

شعارسال: دومین نمایشگاه فن بازار تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه کشاورزی و منابع طبیعی با ارائه ۱۲۵طرح و محصول امروز به کار خود پایان داد.

به گزارش  روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دومین نمایشگاه فن بازار تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی که در حوزه کشاورزی و منابع طبیعی از روز شنبه ۱۳ بهمن در محل دائمی نمایشگاه‌های دانش‌بنیان برپا شده بود، بعدازظهر امروز به کار خود پایان داد.

در این نمایشگاه ۵۰ واحد دانشگاه آزاد اسلامی و شرکت‌ دانش‌بنیان و مراکز تحقیقاتی فعال در حوزه کشاورزی و منابع طبیعی با ارائه ۱۲۵ طرح و محصول، آخرین دستاوردهای خود را به معرض نمایش گذاشته بودند.

مراسم افتتاحیه این نمایشگاه روز شنبه با حضور بیژن رنجبر قائم مقام رئیس دانشگاه در امور آموزش عالی و ساماندهی پژوهش‌های تحصیلات تکمیلی و مدیر مرکز جذب و امور هیئت علمی، اقبال شاکری رئیس مرکز عمرانی، املاک و مستقلات دانشگاه آزاد اسلامی، حامد افشاری مدیرکل کارآفرینی و تجاری‌سازی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی نیز روز گذشته با همراهی سعید آزادیان دستیار ویژه ریاست دانشگاه آزاد اسلامی، محمدرضا اردکانی و محمدعلی باغستانی مجریان طرح بازمهندسی نظام آموزشی، پژوهشی و خدمات فناوری علوم کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه آزاد اسلامی و دکتر نجفی مدیرکل امور اقتصادی دانش‌بنیان و سرمایه‌گذاری از نمایشگاه فن‌بازار دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه کشاورزی و منابع طبیعی بازدید کرد.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ انتشار: 15بهمن 1397 ، کدخبر: 358179،www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین