پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۷۳۳۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۴
عبدالله رمضان زاده در پاسخ به محسن رفیق دوست چنین گفت :«‏جناب رفیق دوست! برانداز کسی است که با پورسانت خرید برای جنگ به نان و نوا رسیده است و در خون رزمندگان با صدام شریک است».

شعار سال : عبدالله رمضان زاده، فعال اصلاح طلب و سخنگوی دولت اصلاحات در پاسخ به گفته‌ی «محسن رفیق دوست»، از اصولگرایان، نوشت:

«‏جناب رفیق دوست! برانداز کسی است که با پورسانت خرید برای جنگ به نان و نوا رسیده است و در خون رزمندگان با صدام شریک است».

«محسن رفیق دوست» گفته است: «من اصلاح‌طلبان را دو دسته می‌دانم؛ یکی ‎#اصلاح‌طلبان_ولایتی مانند آقایان عارف، زنگنه و جهانگیری و اکثر اعضای دولت آقای روحانی و دسته‌ای دیگر را اصلاح‌طلب برانداز می‌دانم مانند کسانی که در جریان اعتراضات سال ۸۸ دستگیر شدند و پنج شش سال محکومیت داشتند».

شعار سال ، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی انصاف،تاریخ انتشار:16بهمن 1397، کد خبر:156313،www.ensafnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۷
0
0
خدا رو شکر کشور شده دیونه خونه هرکسی پشت یکی دیگه حرف میزنه همه دارن میخورن رفیق دوست هم یکی از ایونا
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین