پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۸۶۸۵
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۲
رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی، از تعیین میزان حقوق کارگران در نشست آتی این فراکسیون خبر داد که طی بیانه‌ای در سطح عمومی اعلام خواهد شد.

شعار سال : رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی، از تعیین میزان حقوق کارگران در نشست آتی این فراکسیون خبر داد که طی بیانه‌ای در سطح عمومی اعلام خواهد شد.

علیرضا محجوب ، در واکنش به انتشار خبری مبنی بر اینکه قرار است حقوق کارگران در سال 98 تا چهارمیلیون تومان افزایش پیدا کند، گفت: در نشست فراکسیون کارگری ارقامی که برای حقوق و دستمزد کارگران در سال 98 پیشنهاد شده بود، مورد بررسی قرار گفت، ما حدس زدیم که ممکن است که چنین رقمی حاصل شود.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: در این نشست قرار بر این شد که وقتی گزارش سه جانبه کارگران، کارفرمایان و دولت آماده شد و کارگروه مربوطه آن را امضا کرد، مطابق با ماده 41 قانون مشخص شود که برای هر بخش از نیازهای جامعه کارگری چه مبلغی مورد نیاز است تا در پی آن در رابطه با تعیین میزان حقوق کارگران تصمیم بگیریم.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: به محض اینکه این گزارش آماده شود، مجدد فراکسیون کارگری نشستی با حضور نمایندگان کارگران، کارفرمایان و دولت برگزار خواهد کرد تا با حضور کارشناسان مربوطه به این موضوع رسیدگی کرده و اعلام نظر کنیم.

این نماینده مردم در مجلس دهم، تاکید کرد: بی‌تردید بعد از اینکه تصمیم نهایی در این نشست اتخاذ شود، نتیجه را طی بیانه‌ای توسط فراکسیون کارگری در سطح عمومی اعلام خواهیم کرد.

رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی، با اشاره به وضعیت کنونی معیشت کارگران، یادآور شد: ما قبل از این اعلام کرده بودیم که به دلایل مختلف دریافتی کمتر از سه میلیون تومان به عنوان حقوق خط فقر مطلق محسوب می‌شود که آن را محکوم هم دانستیم، اما برای اثبات این موضوع ادله لازم است که بر اساس همان مصوباتی که منتظر آنها هستیم، صورت خواهد گرفت.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری خانه ملت ، تاریخ انتشار:23بهمن 1397، کد خبر:417728،www.icana.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین