پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۹۲۵۰
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۹
یکی از رهبران سیاسی انقلاب مردم بحرین با بیان اینکه بیش از 50 هزار جلسه با موضوع آزادی‌های بیان به بهانه تجمعات مسالمت‌آمیز تشکیل شده است از ثبت 15 هزار بازداشت ظالمانه و شکنجه شدن 5 هزار نفر و بازداشت 1700 کودک و 815 سلب تابعیت خبر داد.حجت‌الاسلام شیخ‌محمد خجسته خاطرنشان کرد: بیش از 70 درصد مردم بحرین در حالی که جان خود را در کف دست گرفته در میدان لوءلو بوده و تجمعی به دور از خشونت و مسالمت‌آمیز برگزار کرده‌اند که این مردم در برابر 7 ارتش ظالم منطقه یعنی ارتش عربستان، بحرین، امارات، قطر، کویت و اردن که با پشتیبانی همه‌جانبه آمریکایی و انگلیسی برای سرکوب و ایجاد رعب در بین مردم یمن ایستاده‌اند.

شعار سال: حجت‌الاسلام شیخ محمد خجسته یکی از رهبران سیاسی انقلاب مردم بحرین در سخنرانی پیش از خطبه نمازجمعه تهران، سلام گرم خود و مردم بحرین را تقدیم ولی‌امر بزرگ مسلمین جهان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای کرد و چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران را تبریک گفت.

وی افزود: ملت بحرین مقاوم، صبور وشجاع است و به وعده و نصرت الهی ایمان راسخ دارد ضمن اینکه با شکست و درماندگی بیگانه بوده و وابستگی به آرمان‌ها و اهداف پیامبر گرامی اسلام دارد.

خجسته تصریح کرد: ملت بحرین، ملتی حسینی بوده و رهبر آن یک مرجع حیدری و شجاع است که این رهبری در شخصیت آیت‌الله شیخ عیسی قاسم متبلور است و از او تبعیت می‌کنند.

وی اظهار داشت: این روزها مصادف با آغاز هشتمین جنبش انقلابی مردم بحرین که نویددهنده تحول بزرگ برای مقابله با ظلم است.

حجت‌الاسلام شیخ‌محمد خجسته خاطرنشان کرد: بیش از 70 درصد مردم بحرین در حالی که جان خود را در کف دست گرفته در میدان لوءلو بوده و تجمعی به دور از خشونت و مسالمت‌آمیز برگزار کرده‌اند که این مردم در برابر 7 ارتش ظالم منطقه یعنی ارتش عربستان، بحرین، امارات، قطر، کویت و اردن که با پشتیبانی همه‌جانبه آمریکایی و انگلیسی برای سرکوب و ایجاد رعب در بین مردم یمن ایستاده‌اند.

یکی از رهبران سیاسی انقلاب مردم بحرین گفت:‌ این ارتش‌ها گمان می‌کردند با برخورد قهرآمیز می‌توانند عزم و اراده مردم بحرین را شکست داده و اراده آنها را ضعیف کنند.

وی افزود: آنها در استفاده از نیروی نظامی برای سرکوب مردم انقلابی یمن شکست خوردند زیرا مردم بحرین در اراده خود اصرار دارند.

حجت‌الاسلام شیخ‌محمد خجسته تصریح کرد: رژیم بحرین از انواع و اقسام شگردهای دیپلماتی و تبلیغاتی برای شکست انقلاب مردم بحرین استفاده کرده و در این مسیر از دلارهای نفتی بهره جسته است و از طرق مختلف به دنبال بر هم زدن وحدت، هویت ژنتیکی و تغییرات برای شکست انقلاب بوده است.

وی گفت:‌مردم بحرین علیرغم تمامی این فشارها با صبر و پایداری اصرار دارند تا انقلاب خود را به پیروزی برسانند اما در این مسیر یاری رساندن ایرانیان را برای پیروزی این انقلاب لازم می‌دانند و می‌کوشیم کشوری برآمده از عدالت برابری و عزت و کرامت تشکیل دهیم.

یکی از رهبران سیاسی انقلابی مردم بحرین اظهار داشت: مردمی بودن مطالبات و حقانیت خود را کاملاً صحیح می‌دانیم این در حالی است که بحرین در حال حاضر با بحران سیاسی حادی مواجه است که از دل آن، بحران‌های اجتماعی و اقتصادی بیرون آمده است ضمن اینکه بحرین امروز به پرتگاه اقتصادی و مالی رسیده است.

حجت‌الاسلام شیخ‌محمد خجسته با بیان اینکه 85 درصد بحرین وابسته به نفت است،‌گفت: غارت زمین‌ها و سواحل معضل مسکن را در این کشور به وجود آورده است و 25 سال است که برخی مردم در پی دستیابی به مسکن هستند.

وی گفت: خاندان حاکم بحرین دارایی‌های این ملت را به یغما برده و در بانک‌های انگلیسی پس‌انداز کرده‌اند و در جزایر مختلف برای خود املاک و دارایی خریداری کرده‌اند.

یکی از رهبران سیاسی انقلابی مردم بحرین گفت: فساد اقتصادی در بحرین شیوع پیدا کرده و خزانه خالی است به همین دلیل مردم دچار مشکل شده و از طریق دیگران فقط می‌توانند به درمان و معالجه خود بپردازند.

وی با بیان اینکه در فاصله سال‌های 2001 تا 2018 دادگاه‌های رژیم بحرین احکام سنگین قضایی ظالمانه‌ای را صادر کرده‌اند، افزود: بیش از 50 هزار جلسه با موضوع آزادی‌های بیان و تجمعات مسالمت‌آمیز تشکیل شده است.

حجت‌الاسلام شیخ‌محمد خجسته با بیان اینکه بیش از 15 هزار بازداشت ظالمانه در طی این سال‌ها به ثبت رسیده، از شکنجه شدن 5 هزار نفر و بازداشت 1700 کودک و 815 سلب تابعیت به بهانه‌های مختلف خبر داد.

یکی از رهبران سیاسی انقلاب مردم بحرین خاطرنشان کرد: 4997 انقلابی بحرینی در پی تجمعات مسالمت‌آمیز زخمی شده‌اند.

وی گفت: در بحث ثبات و آرامش و آزادی کاهش چشمگیری در یمن وجود دارد ضمن اینکه اختناق نیز در این سال‌ها به شدت افزایش‌پیدا کرده است.

وی گفت: از زمان شعله‌ور شدن انقلاب بحرین دچار پس‌رفت در آزادی‌های عمومی و نقض آرامش و افزایش فشارهای رسانه‌ای هستیم ضمن اینکه بحرین در حال حاضر جزء بدترین‌ کشورهای دنیا در بحث نقض‌ آزادی‌های عمومی است.

حجت‌الاسلام شیخ‌محمد خجسته گفت: طبق شاخص صلح جهانی، بحرین به جایگاه 130 دنیا در این شاخص تنزل پیدا کرده است.

وی گفت: طبق شاخص دموکراسی جهانی، بحرین در میان بدترین کشورهای عربی معرفی شده و توانسته جایگاه 146 بدترین‌های جهان را در کنار لیبی به دست آورد همچنین در سال 2018 در بین بدترین کشورهای جهان در بخش نقض آزادی‌های مطبوعات قرار گرفته است.

یکی از رهبران سیاسی انقلابی مردم بحرین گفت: طبق شاخص‌های جهانی در طی 10 سال گذشته، بحرین در زمره بدترین کشورهای جهان در بخش نقض‌ آزادی‌های اجتماعی قرار دارد همچنین درباره آزادی در فضای وب در سال 2017 بر اساس شاخص‌های صورت گرفته، بحرین با 57 امتیاز در سطح جهان در رتبه 77 قرار گرفته است در حالی که این شاخص در سال 2017 بحرین را در رتبه 71 قرار داده بود و این یعنی تنزل.

حجت‌الاسلام شیخ‌محمد خجسته خاطرنشان کرد: بحرین به همه شماها در بحث حمایت پشتیبانی و ایستادگی در کنار ملت خود برای پیروزی انقلابش نیاز دارد.

وی گفت: ملت بحرین همواره صبور، ایستاده و پایدار بوده و در مقابل تیرهای ارتش‌های ظالمانه منطقه سینه سپر کرده و در مسیر تبعیت از آیت‌الله شیخ احمد عیسی قاسم ایستاده است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس تاریخ انتشار 26بهمن 97، کدخبر: 13971126000145، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین