پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۶۷۱۴
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۲
در حالی که بیش از ۹۰ روز از محاصره ظالمانه منزل آیت‌الله شیخ عیسی قاسم از سوی رژیم آل‌خلیفه می‌گذرد، این محاصره همچنان ادامه دارد.

شعارسال: بیش از 90 روز از محاصره ظالمانه منزل آیت‌الله شیخ عیسی قاسم رهبر معنوی انقلاب بحرین از سوی رژیم آل خلیفه می‌گذرد و تدابیر شدید امنیتی در اطراف منزل شیخ عیسی قاسم همچنان ادامه دارد.

این در حالی است که تدابیر شدید امنیتی در اطراف منزل شیخ عیسی قاسم مانع پیگیری وضعیت سلامتی آیت‌الله قاسم و ملاقات اعضای خانواده با ایشان می‌شود.

در پی ادامه محاصره منزل شیخ عیسی قاسم، فعالان بحرینی از شهروندان خواستند که به منظور محکومیت این محاصره ظالمانه و اعلام همبستگی با اسرا امروز ساعت 5:30 دقیقه به وقت محلی، تظاهرات کنند.

رژیم آل خلیفه روز سی و یکم اردیبهشت ماه گذشته در ادامه محاکمه غیرقانونی شیخ عیسی قاسم رهبر معنوی انقلاب بحرین، وی را به یک سال حبس و مصادره اموال به‌میزان 3 میلیون دینار و به پرداخت هزار دینار غرامت محکوم شده است.

در پی این حکم غیرقانونی، شهروندان بحرینی مقابل منزل وی تجمع و بر دفاع از ایشان تا لحظه آخر تاکید کردند.

نیروهای امنیتی رژیم آل خلیفه نیز 2 خرداد به منطقه الدراز و منزل آیت‌الله شیخ عیسی قاسم رهبر معنوی انقلاب بحرین یورش برده ضمن به شهادت رساندن 6 تن، ده‌ها نفر را دستگیر کردند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبرگزاری دفاع مقدس، تاریخ انتشار3شهریور 96، کدخبر: 254338، www.defapress.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین