پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۵۶۶۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۲
شب گذشته هزاران تن از مردم بحرین به دعوت علمای این کشور به خیابان‌ها آمده و اعتراض خود را نسبت به اقدامات آل خلیفه علیه آیت‌الله عیسی قاسم ابراز داشتند.

شعار سال: به نقل از شبکه خبری المنار، به دنبال انتشار بیانیه‌ای از سوی علمای بحرین و دعوت آنان از مردم این کشور برای تظاهرات در تمامی مناطق این کشور، شب گذشته هزاران بحرینی در مناطق مختلف در تظاهراتی مسالمت‌آمیز شرکت کردند و در حالی که تصاویری از آیت‌الله عیسی قاسم، رهبر معنوی شیعیان این کشور را در دست داشتند، مخالفت خود را با اقدام رژیم آل خلیفه در صدور حکم حبس خانگی برای این چهره مذهبی، ابراز داشتند.

دادگاه کیفری بحرین پس از بارها به تعویق انداختن جلسه محاکمه آیت الله عیسی قاسم در تاریخ 22 مه (یکم خرداد) در جلسه‌ای یک سال حبس تعلیقی برای آیت‌الله عیسی قاسم و حسین القصاب و میرزا الدرازی به ترتیب مدیر و عضو دفتر این مرجع عالیقدر شیعه صادر کرد.

منزل آیت الله عیسی قاسم مدت‌هاست توسط نیروهای امنیتی بحرین محاصره شده و او در بازداشت خانگی است.











با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تاریخ انتشار 19 خرداد 96، کد مطلب: 96031910298:www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۰
0
0
بحرین هم آره دیگه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین