پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۰۴۱۷
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۷
مردم بحرین به نشانه همبستگی با زندانیان اعتصاب‌کننده غذا و به دعوت علمای این کشور تظاهرات کردند.

شعارسال: نقاط مختلف بحرین دیشب نیز صحنه برگزاری تظاهرات به نشانه همبستگی با زندان سیاسی اعتصاب‌کننده غذا در زندان «جو» بود.

ساکنان شهرک کرزکان با برگزاری تظاهراتی همبستگی خود با زندانیان اعتصاب‌کننده غذا را اعلام کردند.

در شهرک المعامیر و جرداب نیز تظاهرات‌های مشابهی برگزار شد و مردم خشمگین لاستیک‌های خودروها را در خیابان‌ها آتش زدند.

طبق گزارش شبکه 14 فوریه امروز جمعه نیز مردم بحرین بنا به درخواست علمای این کشور برای اعلام همبستگی خود با زندانیان اعتصاب‌کننده غذا، تظاهرات خواهند کرد.

زندانیان سیاسی در زندان مرکزی «جو» از هفته گذشته در اعتراض به وضعیت نابسامان زندان، شکنجه زندانیان و اعمال محدودیت برای تماس‌ها و ملاقات با خانواده‌ها، دست به اعتصاب غذا زده‌اند.

علمای بحرین نیز روز گذشته با صدور بیانیه‌ای جانفشانی و پایداری زندانیان سیاسی در زندان‌های را ستوده و با تاکید بر اینکه مردم و علما همراه و حامی آنانند از مردم خواستند به یاری زندانیان شتافته و امروز جمعه را نیز به نشانه همراهی و به نیت گشایش در امر آنان روزه بگیرند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار: 24 شهریور 1396 ، کدخبر: 13960624000450 ، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین