پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۰۲۱۷
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۴
اینفوگرافیک متولدان دهه ۶۰ نشان می‌دهد، ۳۳ درصد مردان هنوز ازدواج نکرده‌اند و تحصیلات ۶۰ درصد آنها دیپلم و پایین‌تر از آن است. نرخ بیکاری زنان این دهه ۳۲ درصد است.
شعارسال: اینفوگرافیک وضعیت متولدان دهه ٦٠ از سوی مرکز آمار ایران منتشر شد. متولدان سال‌های ١٣٦٠ تا ١٣٦٩ را «دهه‌ی شصتی‌» می‌نامند که در حال حاضر، در بین متولدان دهه‌های مختلف، بیشترین سهم جمعیت کشور مربوط به متولدان این دهه است.

در این اینفوگرافیک، سهم جمعیت دهه شصت به همراه نرخ بیکاری، وضعیت مدرک تحصیلی، وضع زناشویی و تعداد فرزندان متولدان این دهه به نمایش درآمده است. در این اینفوگرافیک مشاهده می‌شود که ١٩ درصد از زن‌های دهه شصتی و ٣٣ در صد از مردهای دهه شصتی هنوز ازدواج نکرده‌اند و ١٩ درصد از زن‌های دهه شصتی که ازدواج کردند، هنوز فرزندی به دنیا نیاورده‌اند. همچنین مدرک تحصیلی بیشتر از٦٠ درصد از دهه شصتی‌ها، دیپلم یا پایین‌تر از آن است.

براساس این اینفوگرافیک تقریباً از هر دو خانوار، یک خانوار یک عضو دهه شصتی دارد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار: 30 بهمن 1397 ، کدخبر: 13971130000604 ، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین