پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۲۴۰۰
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۲
سفر ۳۴ سال پیش آیت الله خامنه‌ای به دمشق و سفر سال ۹۷ بشار اسد به تهران را در قاب تصویر مرور کرده ایم.ششم اسفند ۹۷ بشار اسد رئیس جمهور سوریه به ایران آمد تا مراتب قدردانی خود را از ایستادگی ۸ ساله ملت و نظام جمهوری اسلامی در کنار مردم سوریه در برابر تکفیری‌ها و بیش از ۱۰۰ کشور حامی آن‌ها ابراز کند که سردار سلیمانی از آن به عنوان «لبخند پیروزی» نام برد.

شعار سال: ششم اسفند ۹۷ بشار اسد رئیس جمهور سوریه به ایران آمد تا مراتب قدردانی خود را از ایستادگی ۸ ساله ملت و نظام جمهوری اسلامی در کنار مردم سوریه در برابر تکفیری‌ها و بیش از ۱۰۰ کشور حامی آن‌ها ابراز کند که سردار سلیمانی از آن به عنوان «لبخند پیروزی» نام برد.

در زمان تجاوز رژیم بعث صدام به ایران به پشتیبانی تمام قدرت‌های آن روز دنیا سوریه از معدود کشور‌هایی بود که هشت سال در کنار ملت ایران ایستاد.

تعداد بازدید : 32





سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان تاریخ انتشار9 اسفند 97، کد خبر: 6849426، www.yjc.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین