پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۴۱۱۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۴
رییس شرکت امنیتی بلک واتر که پیش‌تر از برگزاری جلسه‌ای توسط اعضای ارشد ستاد انتخاباتی ترامپ با حضور نمایندگانی از اسرائیل و کشور‌های عربی برای تدوین سیاست‌هایی جهت بی ثبات کردن ایران اظهار بی اطلاعی کرده بود، در گفت‌وگو با الجزیره به حضور خود در این نشست اعتراف کرد.
شعارسال: «اریک پرینس» موسس کمپانی خصوصی امنیتی بلک واتر در گفت‌وگو با مهدی حسن مجری برنامه «هد تو هد» خبرگزاری الجزیره، اعتراف کرد که در نشستی در برج ترامپ در اگوست ۲۰۱۶ حضور داشته که در آن نشست درباره سیاست‌های احتمالی او درباره ایران تصمیم‌گیری کرده‌اند.

نیویورک تایمز پیشتر از وقوع نشستی در برج ترامپ با حضور پرینس، مقامات کمپین انتخاباتی ترامپ، یک متخصص شبکه‌های اجتماعی اسرائیلی و نماینده کشور‌های عربی خلیج فارس خبر داده بود.

پرینس در واکنش به سوال حسن درباره این نشست گفته در آن نشست حضور داشتم و درباره سیاست ایران گفت‌وگو کردیم.

بر اساس گزارش نیویورک تایمز، در نشست برج ترامپ، دونالد ترامپ جونیور فرزند رییس جمهور آمریکا، جرج نادر یکی از کارمندان سابق بلک واتر و نمایندگانی از طرف شاهزادگان اماراتی و عربستانی، استفان میلر مشاور ارشد کمپین انتخاباتی ترامپ و مشاور فعلی رییس جمهور و همچنین جوئل زمل عامل اطلاعاتی سابق اسرائیل و متخصص شبکه‌های اجتماعی حضور داشتند. در این نشست درباره دستکاری‌هایی در شبکه‌های اجتماعی برای کمک به پیروزی ترامپ در انتخابات گفت‌وگو شده است.

بر اساس متن علنی شده جلسات مجلس، پرینس در جلسه استماع که در مجلس نمایندگان آمریکا در نوامبر ۲۰۱۷ تشکیل شده بود درباره جزییات این نشست هیچ اطلاعاتی نداده بود.

او در جلسه استماع قسم خورده بود که هیچ نقش غیر رسمی و رسمی‌ای در کمپین انتخاباتی ترامپ نداشته است. پرینس گفته بود که هرگز هیچ ارتباط رسمی‌ای با کمپین ترامپ نداشته است.

این در حالی است که پرینس در پاسخ به پرسش مهدی حسن گفته من درباره این نشست در جلسه استماع توضیح داده‌ام و در واکنش به این که در متن جلسه مجلس چنین چیزی دیده نمی‌شود، گفته نمی‌دانم شاید آن‌ها متن جلسه را به اشتباه منتشر کرده‌اند.

پرینس گفته همه متن جلسه استماع منتشر نشده است و کاملا به یاد دارد که با بازجو‌ها درباره این نشست صحبت کرده است.

به گزارش رویداد۲۴ یکی از کارکنان کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان به الجزیره گفته از پرینس درباره نشست اگوست ۲۰۱۶ در برج ترامپ در جلسه استماع سوالی پرسیده نشده و هر ویرایشی که روی متن جلسات استماع انجام می‌شود برای حفظ اطلاعات شخصی افراد است.

گفته می‌شود جرج نادر کارمند سابق بلک واتر در آن جلسه طرح بی ثبات کردن ایران از طریق استفاده از پیمانکاران نظامی خصوصی را مطرح کرده است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه خبری تحلیلی رویداد24 ، تاریخ انتشار: 18 اسفند 1397 ، کدخبر: 167937 ، www.rouydad24.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۸
0
0
بعد یه عده به یه مشت مزدور دلخوش کردن که وضع و اوضاعشون بهتر بشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین