پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۴۸۲۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۰
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران گفت: متاسفانه در باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس دلال‌ها حاکم هستند و به همین خاطر این دو تیم خیلی شرایط خوبی ندارند.
شعارسال: حسن روشن در حاشیه مراسم نشست صمیمی پیشکسوتان ورزشی کشور گفت: خیلی خوشحالم که در این جمع حضور دارم. ما چندین سال است که هم‌دیگر را ندیده‌ایم. وزیر ورزش در این مراسم قول داد که همه فدراسیون‌ها کمیته پیشکسوتان داشته باشند تا بتوانند از تجربیات آنها استفاده کنند. امیدوارم که این امر محقق شود.

وی در مورد وضعیت فوتبال ایران گفت: متأسفانه فوتبال داخلی ما در زمان کی‌روش از بین رفت و همه چیز فدای تیم ملی شد. کی‌روش در این هشت سالی که در ایران حضور داشت با تیم ملی دو بار به جام جهانی صعود کرد اما این همه فوتبال ما نیست. باید در ساختار فوتبال کار کنیم تا بتوانیم نمایندگان خوبی را در لیگ قهرمانان فوتبال آسیا داشته باشیم.

پیشکسوت استقلال در ادامه درباره جایگزینی کی‌روش در تیم ملی فوتبال اظهار کرد: من فکر می‌کنم کی‌روش باید فوتبال ایران را احیا می‌کرد. ادامه فعالیت‌های او در تیم ملی با مربی خارجی به هیچ‌عنوان جایز نیست، به‌این خاطر که تمام مربیان خارجی در حال حاضر در لیگ‌های اروپایی مشغول به فعالیت هستند و به‌نظرم باید فدراسیون چند ماه دیگر صبر کند تا وضعیت مربیان مشخص شود.

روشن در مورد وضعیت استقلال و بازی امشب مقابل العین در لیگ قهرمانان آسیا گفت: من بازی‌های استقلال را نگاه نمی‌کنم. اگر بازی‌های این تیم را نگاه کنم آن‌وقت مجبورم در مورد استقلال اظهارنظر کنم و بعد از آن ممکن است دوستان ناراحت شوند. مدیرعامل و هیئت‌مدیره استقلال زمانی که به این باشگاه می‌آیند خوب وارد می‌شوند اما نمی‌دانم چرا بعد از آن تصمیمات خوبی نمی‌گیرند. شاید مقصر میز ریاست است. متأسفانه دلال‌ها در استقلال و پرسپولیس حاکم هستند و به همین خاطر این دو تیم خیلی شرایط خوبی ندارند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری آنا ، تاریخ انتشار: 21 اسفند 1397 ، کدخبر: 367535 ، www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۱
0
0
قصه استقلال و پرسپولیس که دیگه شورش رو درآورده بس که توش دروغ و دزدی هست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین