پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۵۰۵۰
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۷
نظر وزیر ارتباطات درباره قرارداد شرکت «توسکا» با صداوسیما با پاسخی روبه‌رو شده است که در آن شرکت «توسکا» مدعی است هزینه کامل ساخت ۷۹ برنامه تلویزیونی را می‌پردازد، هر چند هنوز پاسخ شفافی درباره جزییات قراردادش با صداوسیما نداده است.
شعارسال: موضوع مطالبه شفاف‌سازی قرارداد شرکت «توسکا» با تلویزیون در چند وقت اخیر، این شرکت را به صادر کردن بیانیه‌هایی سوق داده است که آخرین آن به نظر می‌رسد پاسخی به این توییت محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات باشد که نوشت:‌ «از ابتدای دولت دوازدهم به دو نماینده دولت از پنج عضو در هیئت مدیره همراه اول اعلام کرده‌ایم که قرارداد تجاری شرکت توسکا با صداوسیما با مدل فعلی برای کسب و کارهای نوپا مضر و به لحاظ اقتصادی تماما به ضرر همراه اول است و خاتمه یابد. در مورد حق‌الناس کوتاه نمی‌آیم.»

در توضیحات روابط عمومی شرکت «توسکا» آمده است:

«۱- هیات مدیره شرکت توسکا در ۲ ماه اخیر و با هدف اطلاع از نقطه نظرات وزیر محترم ، طی دو جلسه ، گزارش تمامی فعالیت‌های خود را به وزیر محترم ارتباطات ارایه کرده و ضمن اخذ تاکیدات ایشان در قبال برنامه‌ها و سیاست‌های آتی خود، در حال ارتقای مدل کسب و کار و تحقق برخی اولویت‌ها است.

۲- سند مرکز نوآوری و شتاب‌دهی رسانه‌ای کسب و کارهای دیجیتال توسکا آذر ماه امسال به امضای نمایندگان ۷ دستگاه مختلف رسیده که یکی از ایشان معاون جناب آقای جهرمی و رئیس محترم سازمان فناوری اطلاعات آن وزارتخانه بوده اند.

۳- شرکت توسکا در حال حاضر به واقع به عنوان کارگزار صدا و سیما در حوزه تبلیغات ارزش افزوده و دقیقا بر اساس ضوابط و تعرفه‌های آن سازمان عمل می‌کند که جزئیات و دستورالعمل‌های آن در اختیار تمامی فعالان حوزه کسب و کار قرار گرفته است.

۴- در شرایطی که مردم عزیز نیازمند توجه بیشتر هستند، شرکت توسکا با همکاری سازمان صدا و سیما و با تلاش متعهدانه هنرمندان عزیز ، تمامی هزینه‌های تولید برنامه‌های پربیننده‌ای چون خندوانه‌، برنده باش ، کودک شو ، فرمول یک ، نود ، حالا خورشید ، به خانه بر می‌گردیم، عصر جدید ، تب تاب ، جام جهانی ، ماه عسل ، ستاره ساز ، فوتبال‌های داخلی و خارجی و ... در مجموع ۷۹ برنامه تلویزیونی را می‌پردازد تا ضمن پاسخگویی به نیاز مخاطبین برای دسترسی به محتوای جدید ، ارزنده و پخش این برنامه‌های فاخر، رضایت ایشان را با ساخت برنامه‌های جذاب و شاخص جلب نماید.

۵- شرکت توسکا ضمن پرهیز از ورود به مسائل حاشیه‌ای صرفا خود را مکلف و متعهد به اجرای ضوابط و دستورالعمل‌های ابلاغی می‌داند که این مهم از جانب شرکت ارتباطات سیار ایران در جریان است.»

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری خبرآنلاین ، تاریخ انتشار: 22 اسفند 1397 ، کدخبر: 1240539 ، www.khabaronline.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین