پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۶۲۲
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۱:۱۵
نماینده مرودشت ضمن تقدیر از اقدامات وزیر کشاورزی از وی خواست صندوق بیمه محصولات کشاورزی را تقویت کند.

شعارسال: محمدمهدی برومندی نماینده مرودشت در صحن علنی امروز دوشنبه 24 خرداد ماه بعد از سخنان وزیر جهاد کشاورزی بیان داشت: کشاورزی نقش بسیار مهمی در تحقق اقتصاد مقاومتی دارد.

وی ادامه داد: ایجاد امنیت غذایی بخش قابل توجهی از اشتغال مربوط به حوزه کشاورزی است.

برومندی ضمن تقدیر از اقدامات حجتی وزیر جهاد کشاورزی به این اقدامات اشاره کرد و گفت: افزایش قیمت محصولات کشاورزی تضمینی مانند گندم، اتوماسیون شدن کشاورزی، قطع واردات بی‌رویه توسط این وزارتخانه شایسته تقدیر است اما کشاورزان امروز با مشکلات زیادی روبرو هستند.

نماینده مرودشت گفت: باید روند قیمتی را از تولید تا مصرف مدیریت کنیم به طور مثال دام زنده با قیمتی بسیار کمتر از گوشت در مغازه به دست مصرف‌کننده می رسد، دلالان در کشور ما تنها سود می‌کنند و در این میان ضرر تنها متعلق به تولیدکننده و مصرف ‌کننده است.

وی با بیان اینکه سه سال است یارانه به تولیدکنندگان محصولات لبنی پرداخت نشده است، افزود: چرا از محل هدفمندی یارانه‌ها نتوانسته‌ایم به کشاورزان کمک کنیم.

برومندی تأکید کرد: خشکسالی مهمترین مشکل کشور ماست و بسیاری از شهرها محصولات گندمشان خشک شده است لذا استدعا می‌کنم صندوق بیمه محصولات کشاورزی را تقویت کنید.

نماینده مرودشت با اشاره به اینکه در این هفته حدود چند هزار هکتار از جنگلی استان فارس طعمه حریق شد، خاطرنشان کرد: سازمان جنگلداری تلاشش را انجام داد اما امکاناتی مانند بالگرد در آنجا وجود نداشت لذا باید این موضوع بیشتر مورد توجه قرار گیرد.


با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاريخ انتشار: 24خرداد 1395، کد خبر: 5648927، www. yjc.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین