پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۶۳۰۳
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۲
مدیر دفتر استانی ستاد احیای دریاچه ارومیه در آذربایجان‌غربی گفت: وسعت دریاچه ارومیه هم اکنون دو هزار و ۵۰۰ کیلومترمربع است که نسبت به سال گذشته ۲۷۰ کیلومترمربع افزایش را نشان می‌دهد.فرهاد سرخوش با اشاره به ادامه رهاسازی آب از سد مهاباد به دریاچه ارومیه اظهار کرد: رهاسازی آب از سد مهاباد که با نامه کتبی نماینده این شهر چند روزی متوقف شده بود، از روز شنبه به تاریخ 25 اسفند ماه به دبی ۲۰ مترمکعب بر ثانیه دوباره از سر گرفته شد.

شعار سال: فرهاد سرخوش با اشاره به ادامه رهاسازی آب از سد مهاباد به دریاچه ارومیه اظهار کرد: رهاسازی آب از سد مهاباد که با نامه کتبی نماینده این شهر چند روزی متوقف شده بود، از روز شنبه به تاریخ 25 اسفند ماه به دبی ۲۰ مترمکعب بر ثانیه دوباره از سر گرفته شد.

وی با اشاره به آخرین وضعیت دریاچه ارومیه افزود: هم‌اکنون تراز دریاچه ارومیه ۱۲۷۰.۹۲ متر بوده که نسبت به سال گذشته شاهد افزایش ۲۴ سانتی‌متری آن هستیم.

مدیر استانی ستاد احیای دریاچه ارومیه در آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه هم‌اکنون وسعت دریاچه ارومیه دو هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع است، افزود: وسعت دریاچه ارومیه نسبت به سال گذشته ۲۷۰ کیلومترمربع افزایش یافته است.

وی افزود: حجم آب دریاچه ارومیه هم‌اکنون دو میلیارد و ۴۲۰ میلیون متر مکعب است که شاهد افزایش حجم آبی ۵۶۰ میلیون مترمکعبی هستیم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاري فارس تاریخ انتشار 27اسفند 97، کد خبر: 13971227000348، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین