پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۷۶۵۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۲
در اوایل هفته جاری،عابدزاده ریاست محترم سازمان هواپیمایی کشوری، طی بخشنامه ای اعلام نمودند که کلیه بلیت های پرواز کنسلی در این هفته ،شامل کسر جریمه نخواهند شد. متاسفانه اجرای این بخشنامه با مشروط سازی هایی چند(شما بخوانید لایه کشی) ، مواجه شده و عملا بشکل سلیقه ای دنباله گیری و اجرا می شود. در صورت عدم رسیدگی کافی توسط سازمان هواپیمایی کشوری ، گزارش برای دادستانی و همچنین تعزیرات ارسال خواهد شد.
شعار سال : در اوایل هفته جاری،عابدزاده ریاست محترم سازمان هواپیمایی کشوری، طی بخشنامه ای اعلام نمودند که کلیه بلیت های پرواز کنسلی در این هفته ، شامل کسر جریمه نخواهند شد. متاسفانه اجرای این بخشنامه با مشروط سازی هایی چند(شما بخوانید لایه کشی) ، مواجه شده و عملا بشکل سلیقه ای دنباله گیری و اجرا می شود. در صورت عدم رسیدگی کافی توسط سازمان هواپیمایی کشوری، گزارش برای دادستانی و همچنین تعزیرات ارسال خواهد شد.

با توجه به صحبت های ریاست سازمان هواپیمایی کشوری ، شمولیت زمانی اجرای این بخشنامه ، روزهای پنجم تا نهم فرودین 1398 را می بایست در بر گیرد(در تفسیری دیگر ، روزهای 6-9 فرودین ماه) ، اما بررسی میدانی خبرنگاران پایگاه تحلیلی خبری شعار سال نشان می دهد که :

- برخی از ایرلاین ها تاریخ شمول بخشنامه را از 6 فرودین ماه منظور داشته اند. چرا تاریخ 5 فروردین ماه بعنوان اولین روز کاری، مدنظر قرار نگرفته است.
- با وجود صدور بخشنامه برای آژانس های مسافرتی و ذکر تاریخ 6 فرودین ماه، شنیده های غیر رسمی گویای این امر است که برخی از ایرلاین ها از 7 فرودین ماه ، منظور کرده اند(شنیده ها در خصوص شرکت هواپیمایی ایرتور با توجه به صحبت های تلفنی صورت پذیرفته با کارشناسان سایت علی بابا. کارشناسان پایگاه تحلیلی خبری شعار سال با وجود تماس مکرر با روابط عمومی ایرتور ، موفق به راست آزمایی و تائید یا تکیب این مطلب نشدند).
- برخی از ایرلاین ها در ابلاغ بخشنامه به آژانس ها ، دارای تاخیر بوده و یا حتی تا ظهر روز چهارشنبه(امروز) ، بحث عدم کسر جریمه از بلیت های کنسل شده توسط مسافران، دچار ابهام است و اجرا نمی گردد. بعنوان نمونه هواپیمایی وارش و سپهران و صدور و ابلاغ بخشنامه به سایت علی بابا( در خصوص هواپیمایی وارش، پیگیری های بعمل آمده نشان داد که مدیران هواپیمایی با جدیت تمام مشکل اداری و ناهماهنگی ها را پوشش داده و آمادگی کامل برای رفع مشکل دارند. در خصوص هواپیمایی سپهران، متاسفانه تنها شاهد تکذیب داستان عدم کسر وجه از بلیت های کنسلی بودیم و با تماس صورت گرفته با سایت علی بابا ، کارشناسان سایت عنوان نمودند که هیچگونه دستورالعملی از طرف هواپیمایی سپهران دریافت نکرده اند).

مراتب در ابتدای صبح امروز(چهارشنبه 7 فرودین ماه) به شکل تلفنی به اطلاع سخنگوی سازمان محترم هواپیمایی کشوری رسانده شده است. امیدواریم حداکثر تا روز پنج شنبه (8 فرودین ماه) شاهد رفع تمام و کمال این مشکل باشیم. در صورت کم توجهی ایرلاین ها و یا سازمان هواپیمایی کشوری به اجرای درست بخشنامه فوق الذکر، مراتب در بعد از تعطیلات نوروزی از طریق دادستانی و تعزیرات پیگیری خواهد شد.


اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۷
0
2
برای ماهایی که از ما کسر کرده اند و 30 درصد کم داده اند چه فکری می شود؟ آیا مبلغ کسری را عودت خواهند داد؟
من مسافر وارش بودم و بلیت را یک روز قبل از پرواز پس داده ام
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۷
0
2
مگر اطلاع رسانی و شفاف سازی رسانه ها ، باعث حرکت سازمان های دولتی بشود.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۸
0
1
لایه کشی رو خیلی خوب اومدید
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین