پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۹۸۵۰۰
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۷
رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم با اشاره به گسترش صندوق‌های خیریه در دانشگاه‌ها گفت: تاکنون در بیشتر دانشگاه‌ها این صندوق‌ها راه اندازی شده و بیش از هزار دانشجو تحت حمایت قرار گرفتند.
شعارسال:رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم با اشاره به گسترش صندوق‌های خیریه در دانشگاه‌ها گفت: تاکنون در بیشتر دانشگاه‌ها این صندوق‌ها راه اندازی شده و بیش از هزار دانشجو تحت حمایت قرار گرفتند.

ذوالفقار یزدان مهر، رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم ، در خصوص ایجاد صندوق‌های خیریه در دانشگاه‌ها گفت: صندوق‌های خیریه از ابتدای سال ۹۷ تشکیل آن در دانشگاه‌ها آغاز شده و روند آن در سال جدید ادامه خواهد داشت.

وی افزود: رئیس دانشگاه، معاون دانشجویی، رئیس نهاد رهبری در دانشگاه، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌ها عضو هیئت امنای صندوق هستند و اساتید دانشگاه نیز به صورت داوطلبانه بخشی از حقوق خود را به این صندوق واریز می‌کنند.

یزدان مهر ادامه داد: در برخی از دانشگاه‌ها
۱۰۰۰ دانشجو تحت حمایت این صندوق‌ها قرار گرفته اند. در دانشگاه کردستان که به عنوان اولین دانشگاهی بود که این صندوق را راه اندازی کرد سرمایه آن از ۱۰۰ میلیون به ۷۰۰ میلیون افزایش پیدا کرد.

وی در خصوص بازپرداخت وام‌های صندوق گفت: اگر دانشجو تمکن مالی داشته باشد بعد از فراغت از تحصیل آن را پرداخت می‌کند و اگر بضاعت مالی نداشته باشد این وام‌ها به صورت بلاعوض پرداخت می‌شود

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزای دانشجو،تاریخ انتشار 11 فروردین 98 ، کد خبر: 749586 ،snn.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین