پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۸۶۷۶
تاریخ انتشار : ۱۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۲
استاندار مرکزی گفت:پنج روستا در شمال شرق اراک و مجاورت تالاب میقان به دلیل شسته شدن بخشی از مسیر هدایت آب به تالاب میقان در محاصره آبگرفتگی قرار دارد.

شعارسال: سیدعلی آقازاده افزود: «مرادآباد»، «آزاد مرز دار»، « مشهد میقان» از جمله روستاهای در محاصره آبگرفتگی هستند و هشدار تخلیه به ساکنان آنان داده شده اما تاکنون با تدابیر اندیشده شده که تا ساعت ۱۲ روز جاری، هیچ آبی وارد منازل این روستاها نشده است.

وی بیان کرد: چندین دستگاه بیل مکانیکی و خودروهای سنگین در این مناطق در حال حفر کانال برای هدایت اصولی آب هستند که آب وارد منازل روستایی نشود.

استاندار مرکزی ادامه داد: بر اثر بارش های سیل آسا در این منطقه، یک کیلومتر از باند جنوبی مسیر اراک - فراهان دچار آبگرفتگی شده و باند شمالی این مسیر ۲ طرفه شده است.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته ازخبرگزاری برنا ، تاریخ انتشار : 12فروردین 1398 ، کدخبر:829115 www.borna.news،

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین