پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۸۷۶۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۴
وزیر انرژی روسیه با اشاره به توسعه همه‌جانبه مناسبات دو کشور به‌ویژه در عرصه نفت و انرژی، گفت: همکاری‌های دوجانبه ایران و روسیه تقویت خواهد شد.نواک تصریح کرد: اراده سران ایران و روسیه بر گسترش بیش از پیش روابط دوجانبه قرار گرفته است و همه باید در این مسیر حرکت کنیم؛ همکاری‌های ایران و روسیه نیز تقویت خواهد شد و در این دیدار درباره توسعه میدان‌های نفتی ایران مذاکراتی داشتیم.

شعار سال: الکساندر نواک روز دوشنبه (۱۲ فروردین‌ماه) پس از دیدار با بیژن زنگنه، وزیر نفت ایران، با بیان اینکه روابط ایران و روسیه مطابق برنامه توسعه می‌یابد، گفت: ما به‌طور پیگیر، سیاست سران دو کشور برای گسترش مجموعه همکاری‌ها را اجرا می‌کنیم.

وی افزود: ما برای تحکیم پایه‌های حقوقی و اجرای طرح‌های کلیدی سرمایه‌گذاری ایران و روسیه تلاش می‌کنیم.

وزیر انرژی روسیه که از طرف کشورش ریاست کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی و بازرگانی ایران- روسیه را به‌عهده دارد، از توسعه همه‌جانبه مناسبات دو کشور به‌ویژه در عرصه نفت و انرژی ابراز خرسندی کرد.

نواک تصریح کرد: اراده سران ایران و روسیه بر گسترش بیش از پیش روابط دوجانبه قرار گرفته است و همه باید در این مسیر حرکت کنیم؛ همکاری‌های ایران و روسیه نیز تقویت خواهد شد و در این دیدار درباره توسعه میدان‌های نفتی ایران مذاکراتی داشتیم.

وی گفت: با دوستان ایرانی در چارچوب‌های چندجانبه در وهله نخست در قالب اجرای توافق کاهش عرضه نفت تولیدکنندگان عضو و غیرعضو سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) و مجمع کشورهای صادر کننده گاز (جی‌یی‌سی‌اف) همکاری می‌کنیم.

وزیر انرژی روسیه اعلام کرد: پانزدهمین نشست کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی و بازرگانی ایران و روسیه ۱۸ ژوئن ۲۰۱۹ (۲۵ خردادماه ۹۸) در اصفهان برگزار می‌شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر تاریخ انتشار 13فروردین 98، کد خبر: 4580204، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۳
0
0
روسیه تا می تونه از این وضعیت ایران به نفع خودش استفاده میکنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین