پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۸۷۷
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۸
رئیس دبیرخانه شورای ملی سالمندان با بیان اینکه در حال حاضر ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار سالمند در نظام جمهوری اسلامی ایران خدمات متنوعی دریافت می‌کنند، افزود: این خدمات با محوریت توانمندسازی و تحقق سالمندی فعال با مشارکت خود سالمندان ارائه می‌شود.

شعارسال: فرید براتی‌سده، رئیس دبیرخانه شورای ملی سالمندان در نشست بررسی وضعیت سالمندی و الزامات سیاستی در آسیا با حضور پروفسور «پیتر مک‌دونالد» معاون مرکز تحقیقات جمعیتی و سالمندی دانشگاه ملی استرالیا با بیان اینکه بهزیستی به عنوان اصلی‌ترین نهاد رفاه اجتماعی در حوزه کودک و نوجوان، زنان و با تاکید خاص بر موضوعات سالمندی ارائه خدمت می‌کند، افزود: شورای ملی سالمندان نیز برای کل سالمندان سیاست‌گذاری کرده است.

رئیس دبیرخانه شورای ملی سالمندان با بیان اینکه در حال حاضر ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر در نظام جمهوری اسلامی ایران خدمات متنوعی دریافت می‌کنند، افزود: این خدمات با محوریت توانمندسازی و تحقق سالمندی فعال با مشارکت خود سالمندان ارائه می‌شود.

وی مراقبت در منزل، خدمت‌رسانی به سالمندان روستایی تحت عنوان CBR و ... را از جمله اقدامات سازمان بهزیستی کشور در حوزه سالمندان عنوان کرد و گفت: مردم ایران بر دیدگاه حفظ کرامت و همچنین احترام به سالمند معتقدند که این امر جای سپاسگزاری دارد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ انتشار: 26خرداد1395، کدخبر: 114527: www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین